Lana Puljić u svom dizajnu vodi vještu igru snage i ženstvenosti. Kako? Iako nije sakrivala da su joj haljine od početka karijere omiljeni komad po kojem je i postala prepoznatljiva klijenticama diljem Hrvatske, jako dobro se snalazi u krojevima koji koketiraju s muškom estetikom. To smo vidjeli u kampanji za brend nakita Cloud. & Co koju je dizajnirao Mijo Majhen, a kojeg je u kampanji odjenula u savršeni hot pink blejzer. Sigurnost u muškoj silueti je opet pokazala na Slavku Sobinu za kojeg je napravila custom made odijelo i pripadajuću majicu od čipke za Pula Film Festival. Je li to samo izlet ili neko ozbiljnije promišljanje o ulasku u mušku modu, nismo sigurni, ali možemo reći da su ta dva primjera bila itekako uspješna.




U novoj kolekciji nam je pažnju odmah privuklo blijedo ružičasto oversized odijelo koje dolazi u kompletu s prslukom. Ovaj potez doista nema veze s filmom Barbie. Ako znate Lanu, onda znate da joj je ružičasta omiljena boja koju često koristi u kolekcijama, a Barbie hype može samo pomoći da ovaj vrhunski komad primijete i žene koje možda dosad nisu nosile Lokomotiva brend.




Nova kolekcija je posveta klasicima koje sve imamo u ormaru i stalno ih obnavljamo, ali uvijek u drugom izdanju. Svaki naoko poznati komad je upotpunjen sa specifičnim Lokomotiva detaljima koji ga čini posebnim. Aplikacije od čipke, drukeri, cut out detalji – svaki komad je dobio mali twist po kojem se prepoznaju Lokomotiva djevojke. Lana je za ovu kolekciju pozvala Maju Miletić, poznatu dizajnericu nakita i umjetnicu koja stoji iza brenda mammii jewellery, a koja je dala svoj kreativni input na određenim komadima poput pletenih trakica na odijelu i haljinama. Jedan signature Lokomotiva komad je svilena blijedoružičasta drapirana haljina s vezanjem na leđima, kao i lanena midi haljina s naglašenim ramenima i oversized gumbima presvučenim lanom.



Materijali su nešto na čemu Lana ne radi kompromis, a u ovoj kolekciji dominiraju prirodni lan, svila, čipka i vuna, ali u posebnom laganijem ljetnom pletu (tropical worsted wool).

Klasik je i lokacija snimanja kampanje. Vječna ljepota Brijuna koji su ostali netaknuti u svom miru i vremenu savršeno naglašava bezvremenost kolekcije. Uz Lanu, u kampanji se pojavljuje Andrea Jelić, a cijelu atmosferu je zabilježila Sara B. Moritz.



Lana nam je najavila da uskoro priprema novi web koji bi trebao stići na jesen, a u planu su i neki novi projekti o kojima ćete biti obaviješteni na vrijeme. Ovu kolekciju možete pogledati i isprobati u Lokomotiva Showroomu na adresi Bauerova 22 ili poslati upit na službeni Instagram brenda.
