Ne znamo sjećate li se prve kolekcije kupaćih kostima koje je predstavila Kylie Jenner. Brend se zvao Kylie Swim i krenuo je u vrijeme kada je Kylie počela širiti biznis u više kategorija. Kylie Skin je dobro poslovao, Kylie Baby je bio u začetku (ne znamo postoji li još) i onda je došao red na Kylie Swim koji se ugasio nakon jedne kolekcije. Razlog? Internet je sasjekao prvu kolekciju najmlađe Kardashianke zbog loše kvalitete materijala, nenosivih krojeva i jako jeftinog pakiranja. Cijene naravno nisu bile baš tako male te je to samo dodalo na ogorčenje kupaca koji su svoje frustracije iznosili javno. Nakon Kylie Swim je nekako i počeo lagani pad brenda Kylie Jenner kao osobe, a sve se u konačnici odrazilo i na beauty brend koji i dalje ne posluje najbolje unatoč stalnim lansiranjima i naglom aktivacijom same Kylie na društvenim mrežama.

Sigurno znate da je Kylie osnovala brend KHY o kojem smo pisali više puta na portalu. Naravno ništa nije prošlo bez kontroverze te je brend već nekoliko puta optužen za krađu dizajna od strane manjih dizajnerskih imena. Sam start brenda je krenuo s optužbama za krađu koncepta , a nastavio se s optužbama za krađu estetike u kolekciji koja je čak bila najuspješnija. Radi se o haljinama sa zavrnutom naramenicom koje je navodno prvi imao australski brend, a koji se surađivao s Kylie prije.


Kylie Jenner kupaći kostimi za Khy
Tik pred godišnji odmor, KHY predstavlja ljetni drop koji se sastoji od svega što vam je potrebno za ljetovanje. Tu su duge prozirne haljine, tuba suknje u stilu 90-ih, tuba topovi, mini haljine i naravno kolekcija kupaćih kostima. Kolekcijom dominiraju zemljani tonovi uz iznimku crvene i narančaste kao dvije vibrantnija ljetne boje. Za kolekciju kupaćih kostima Kylie je odabrala Skims recept te je predstavila nekoliko različitih donjih dijelova koji se mogu kombinirati s gornjim te tako možete kreirati različite siluete ovisno o krojevima koje želite nositi na plaži. Ako je suditi po fotografijama kampanje dizajnerski tim se ove sezone ipak potrudio da kupaći budu nosivi te nisu ponovili grešku iz prve kolekcije.

Što se cijena tiče Kylie je uzela Skims cjenovni rang pa će vas bikini koštati oko 88 eura. Jednodijelni modeli su skoro 100 eura. Prozirna mini haljina je nekih 80 eura što je i dalje preskupo za njen target kupaca koji će radije potrošiti 80 eura u Zari i kupiti badić, haljinu i parfem za taj iznos.

Na TikToku se u posljednje vrijeme često postavlja pitanje tko kupuje KHY jer je u Selfridgesu prva kolekcija snižena za 70% te KHY komade možete kupiti za 15 funti. Brend nije revolucionaran i nema nišu kao Skims s kojim je Kim napravila fantastičan posao. Svaka KHY kolekcija je različita i prati aktualni trend, ali opet sve te komade možete pronaći u Zari ili Bershki po puno nižim cijenama. Da ne govorimo o crnim jednostavnim kombinezonima koje preko Temua možete naručiti za 12 eura, a kod Kylie koštaju 80 eura.

Pritom Kylie vlastitu odjeću nosi samo kad promovira novu kolekciju. Tih sedam dana je na njoj sve KHY i sve je u promotivne svrhe što ljudi itekako primjećuju. Nikad nije odjenula nešto iz kolekcije za obični day to day video na društvenim mrežama što nije najbolji potez ako želite da vam brend raste i da se publika identificira s njim. Iskreno ne znamo koliko će ovaj brend poživjeti, ali sve nam se čini da će jako teško postati marketinška velesila kao što je Skims.