SEARCH

Kako su baš svi poludjeli za korejskim skincare proizvodima

Korejska kozmetika potpuno je dominantna na tržištu, a zanimljivo je da je rast popularnosti ovih brendova gotovo potpuno organski, bez plaćenih oglasa i suradnji
05.08.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Ne skrivamo koliko volimo korejsku kozmetiku i njihove brendove koji su se pokazali kao genijalni saveznici u našim kozmetičkim torbicama. Veliki boom k-beautyja dogodio se još prije nekoliko godina, no posljednje godine uhvatio je toliki zamah na našoj (i globalnoj) sceni da možemo sa sigurnošću reći kako apsolutno dominiraju tržištem. Zanimljivo, korejska kozmetika, boom i cijeli taj hype dogodili su se organski – ne možete ih izbjeći, a sve preporuke najčešće dolaze putem TikToka.

beauty brend

Ova društvena mreža gotovo da ima kategoriju posebno posvećenu recenzijama korejske kozmetike i najčešće se ovdje rađa ogromni hype nakon čega proizvodi postanu viralni. Korejski SPF Beauty Of Joseon počela sam koristiti još prošlog ljeta i nakon potrošene tubice zadržala sam ga kao stalni proizvod kojeg iznova kupujem. Ove godine izgleda kao da se svi kunu u ovaj SPF i toliko je postao popularan da moram obići nekoliko fizičkih drogerija dok ga ne pronađem na stanju.

korejska kozmetika

I to je samo jedan od primjera proizvoda u koji se kunu skincare entuzijasti ali i oni koji samo žele kvalitetnu skincare rutinu sa što manje kompliciranih koraka. Korejska kozmetika zaista radi i to je razlog zbog kojeg je doživjela toliki boom – opravdan je, i trend se pokrenuo bez oglašavanja i velikog marketinga – korejski brendovi imaju sve što je beauty brendu potrebno dok traži svoje mjesto na tržištu – zaista su dobri i preporučit ćete ih bez razmišljanja frendici, dečku ili nekoj Instagram poznanici.

korejska kozmetika

Opsesija korejskom kozmetikom nije aktualna samo na našem dijelu planete. Njujorška platforma za analizu trendova i navika potrošača Spate NYC objavila je podatke koji se odnose na SAD i mrežu TikTok. Brojke pokazuju da je šest od deset brendova kozmetike koji se na TikToku smatraju najboljima (po broju pregleda) odnosi na K-beauty brendove. I pritom je njihov rast organski, dok konkurencija američkih i drugih brendova, poput brenda Olay, dolazi preko plaćenih oglasa na toj mreži. Točnije, 97 posto ukupnih pregleda tog brenda dolazi od plaćenog oglasa.

Usporedbe radi, brend Anua čiji su proizvodi od nedavno dostupni i kod nas, promet od plaćenog sadržaja broji samo u 1,1 posto. Ovaj K-beauty brend je treći po popularnosti, nakon Olayja i La Roche-Posayja. U posljednjem kvartalu broj pregleda ovog brenda narastao je na 62,4 milijuna pregleda. Također, najčešće se pretražuje hashtag KoreanSunscreen koji broji oko 43,6 milijuna tagova ili Korean skin care routine za čim raste pretraživanje i trenutno broji oko 14,9 milijuna hashtagova.

@glambygilly

I understand the hype 100% 💥 no white cast, hydrating & looks beautiful under makeup ✨ #beautyofjoseon #koreanskincare #koreanspf #spf #sunscreen

♬ Tareefan – Karan Aujla & DIVINE

Popularnost korejskih beauty brendova sada možemo zahvaliti tome što su puno dostupniji na našem tržištu nego što su bili prije četiri ili pet godina. Pritom su najčešće u prihvatljivom cjenovnom rangu, a kvalitetom konkuriraju velikim brendovima sa skupim preparatima koji se baš ne uklapaju u svaki budžet. Računica je jednostavna i postalo je jasno da dobar kozmetički proizvod ne mora značiti i basnoslovnu cijenu koja ide uz njega. Fenomen K-beautyja pokazuje i još jednu stvar, a to je da TikTok može odigrati ogromnu ulogu u pozicioniranju jednog beauty brenda na tržište.

@danicolexx

Love this Korean skincare product ❤️ makes my skin so glowy and plump #koreanskincare #skincare #tips #korean #collagen

♬ BAND4BAND – Central Cee & Lil Baby

Među top deset brendova se, uz brend Anua, nalazi Medicube s kućnim skincare gadgetom koji djeluje na kožu kao tretman microneedlinga (u prosjeku se ovaj gadget tjedno pregleda oko 10,2 milijuna puta) , a zatim i proizvodi brenda Skin1004 u čiju smo se djelotvornost uvjerili. Tržište je zatrpano celebrity brendovima kozmetike koji obećavaju svašta (a ispunjavaju malo) i teško je navigirati svijetom skincare proizvoda i zaista znati u koje proizvode uložiti bez da potrošite brdo novca i usput narušite stanje kože. Tu je K-beauty našao uporište i ako ništa, znate da će kupnja njihove kozmetike biti bolja investicija nego ona u neku kremu koja iskače po svim oglasima na društvenim mrežama.

SAZNAJ VIŠE: