Khaite je brend za sve one kojima nedostaje stari Celine

Minimalistički luksuz i decentnost su dvije glavne smjernice kojima se vodi osnivačica brenda Khaite, Catherine Holstein
14.02.2023.
IMAGE SOURCE: Khaite NY
RECOMMENDED

Svijet se priprema za veliki povratak Phoebe Philo dok njeni puleni uspješno grade vlastita imena u kućama kao što su Bottega Veneta i Burberry. Pa ipak, u Americi se događa tiha luksuzna revolucija koju predvodi Catherine Holstein čija nam je revija privukla pažnju na Tjednu mode u New Yorku. Sve je krenulo s rebrastim topom srcolikog izreza koji je bio najpopularniji komad brenda i rado kopiran predmet od strane svih high street kuća, a dobro znamo da je kopiranje od strane fast fashion brendova znak da je brend privukao pozornost veće javnosti. Holstein radi pametno i pronašla je nišu koju su mnogi izgubili u općem kaosu streetwear, hypea i potrebe da se nešto lansira svakih dva tjedna.

Iako njen brend nije veliki i njene investicije se ne mogu mjeriti s jednom Bottegom, uspjela se pozicionirati kao simbol američkog svedenog luksuza što je titula koju niti jedan američki brend ne može nositi već godinama. Nova kolekcija koja je prikazana na njujorškom Tjednu mode je još jedan korak dalje u učvršćivanju te titule. Bilo je tu hommagea Phoebe Philo i njenim starim kolekcijama za Celine, ali na jedan suptilan način. Krojevi su fantastični, materijali najluksuzniji koje možete kupiti, silueta je besprijekorna. Ovo je brend za žene koje imaju puno novca, ali tu činjenicu ne vole naglašavati kroz logotipe i komade koji su “in your face”. Međusobno se sigurno prepoznaju kao tiha modna sila s Pete Avenije.

SAZNAJ VIŠE: