Ako Kendall Jenner napravi samo jedan korak iz kreveta do kupaone i to negdje objavi, Internet će skočiti na noge. To je svijet u kojem danas živimo i koji se hrani i najobičnijim radnjama poznatih osoba. Kendall Jenner je članica najpoznatije obitelji na svijetu čije živote pratimo htjeli to ili ne htjeli. Od Kardashiana se ne možete sakriti osim ako nemate društvene mreže ili ne čitate portale. S velikom medijskom moći dolaze i veliki poslovi. Kendall je u posljednjih nekoliko godina odradila bezbroj velikih kampanja.
Prada ju je odabrala kao zaštitno lice. Pojavila se u kampanjama za Miu Miu, Proenzu Schouler, Jimmy Choo, a sada je u svoj portofolio pridodala jedan važan ugovor. Radi se o kući L’Oreal Paris čije je zaštitno lice od ovog tjedna. Službeni vizuali i video su objavljeni, a Kendall je opisana kao glas generacije i osoba koja nameće trendove.
Gdje Internet vidi problem? Pa u činjenici da svi prate Kendall od malih nogu i sumnjaju u njenu vjerodostojnost. Svaki novi ugovor zahtijeva da dajete intervjue i navodite listu proizvoda koje koristite. Kendall se kune u maskare iz drogerija i ruževe (L’Oreal Paris ruževi su genijalni), ali tijekom desetljeća koliko je na televiziji i na društvenim mrežama, niti jednom nije viđena kako promovira ili uzima bilo što iz drogerijske ponude.
U svim beauty videima i what’s in my bag“ videima, uvijek je imala neke dizajnerske proizvode te je logično da gen Z skače na tvrdnju da koristi pristupačnije proizvode koje sada prodaje njima.
Najglasniji u kritikama je bio Hanan Bešović koji vodi popularni Instagram profil I deserve couture, a koji je izjavio da Kendall Jenner nikako nije glas svoje generacije.
Iskreno, nama nije potrebna Kendall Jenner da nas uvjeri u kvalitetu L’Oreal Paris proizvoda. Nedavno smo otkrili njihov ruž koji je savršen dupe za Charlotte Tilbury „Pillow Talk“ i ne skidamo ga s usana.