Karla Zelić je postala lice Mugler parfema. Imamo detalje

Karla Zelić koju na Instagramu znate kao Superbabekillah je snimila globalnu kampanju za brend Mugler. Evo kako je došlo do suradnje i kako je proteklo snimanje
06.12.2023.
IMAGE SOURCE: Lola Banet za Mugler
RECOMMENDED

Prije nekoliko mjeseci smo objavili vijest da je Karla Zelić odabrana kao globalno zaštitno lice Mugler parfema. Velika je čast biti u jako jako uskom krugu influencera koji su konkurirali za ovu poziciju, a pogotovo jer Karla dolazi iz Hrvatske gdje nemamo milijunske brojke i nismo previše relevantno tržište za ostatak svijeta. Sad nakon što je kampanja objavljena, sjeli smo s Karlom i otkrili sve detalje ove suradnje.

MUGLER

Je, zbilja sam počašćena i izuzetno zahvalna na prilici da surađujem s tako velikim brandom i to mi je zaista ogromna potvrda kvalitete svog rada i puno mi znači na osobnoj razini, čak i više nego na poslovnoj. Biti prepoznat od strane Muglera je lijepo priznanje i dokaz da se trud i rad prepoznaju, ali još važnije od toga, činjenica da treba ostati vjeran sebi i svom stilu.

Moja estetika je oduvijek bila specifična i poprilično “niche” za pojmove hrvatskog tržišta, unatoč tome sam uz puno truda uspjela izgraditi karijeru na domaćem tržištu i sceni, na čemu sam također zahvalna, ali kada imaš specifičan stil i stav poput mog, limitiran si jer je Hrvatska naprosto premala država i teško je ostvariti svoj puni potencijal na našem tržištu. Ranije ove godine, kontaktirali su me za suradnju na preko društvenih mreža, gdje sam jedina “prošla” njihovu listu influencera s Balkana s kojima žele direktno surađivati, odnosno procijenili su da im moja estetika i rad odgovaraju i da su na razini koju oni traže kao brand.

Nakon te prilike, moj tim iz 925 Studia i ja smo se potrudili odraditi kampanju najbolje što smo mogli. Iz Muglera su bili oduševljeni načinom na koji smo odradili kampanju i pozvali su me da budem dio globalne kampanje koju smo snimali u Varšavi.

MUGLER
MUGLER

Detalj koji me posebno dotaknuo je trenutak kada sam dobila brief, i vidjela da od nas 5 influencera koji smo odabrani da sudjelujemo u snimanju kampanje svi redom imaju 1 milijun, 2 milijuna, 150 i 200 tisuća followera, ja sam jedina na listi iz Hrvatske i “mala”, sa svojih 33 tisuće pratitelja su me svejedno odabrali da budem dio ove kampanje i očigledno su napravili izuzetak i to je bio moment kad sam shvatila “Ok, ovo stvarno JE veliko priznanje.”

Taj dan sam prvo bila “OMG OMG IS THIS REAL?” i stvarno sam bila emotivna i ponosna na sebe. Pritom, ovo mi posebno znači jer mi je prošla godina bila izuzetno teška i zbog zdravstvenog stanja nisam mogla raditi u full snazi i nisam bila zadovoljna svojim contentom kao inače, pa mi je ovo došlo u pravom trenutku da me podsjeti da nastavim gurati, čak i kad nisam na svojih 100%.

MUGLER

Mugler je definitivno brand koji mi je blizak po estetici, nije jedini, ali svakako je u pri vrhu liste brandova s kojima rezoniram i mislim da je upravo to bio razlog što su me odabrali. Pritom, mislim da se osim same estetike podudaramo i po vrijednostima, stavovima i energiji koju komuniciramo kroz svoj rad.

MUGLER

Definitivno je teže doći do ovako velikih suradnji i brandova kada dolaziš iz manje sredine. Zapravo, glavni problem je u tome što veliki brandovi nažalost često gledaju brojke, a kada si iz male sredine i imaš estetiku koja nije mainstream, teško je imati velike brojke i following jer kao što sam rekla, tržište je naprosto premaleno. Nije nemoguće, ali je definitivno teže.

Brojke se srećom sve manje gledaju o ovom poslu, klijenti su shvatili da je manji influenceri nerijetko imaju veći realan utjecaj i efektivnost nego oni s ogromnim brojkama, ali svejedno, veliki brandovi i dalje gledaju broj pratitelja i to je često problem koji sprječava ostvarivanje suradnji. Zato mi je, kao što sam gore i navela, činjenica da su me odabrali unatoč tome što nemam 100 tisuća pratitelja, baš velika čast.

Samo snimanje i cijeli boravak u Varšavi je zaista bilo iskustvo koje ću zauvijek pamtiti. Od trenutka kada sam sletjela, dočekao me privatni vozač koji mi je bio na raspolaganju sve dane boravka. Hotel u kojem sam odsjedala je bio vrhunski hotel u samom centru, cijelo iskustvo je bilo na visokoj razini i stvarno sam imala “princess treatment”. Očekivala sam ovakvo nešto od branda kao što je Mugler, ali svejedno sam ostala ugodno iznenađena svakim detaljem.

MUGLER

Snimanje je produkcijski bilo sjajno koncipirano i logistički razrađeno do najmanjih detalja, set je bio ogroman i bilo je oko 30ak ljudi na setu, od produkcijskog tima, do tima vizažista, frizera i stilista, asistenata kojih je bilo posvuda, i na koncu ljudi iz branda Mugler koji su sve nadzirali i odobravali/korigirali iz kutka studia. Snimali smo u velikom studiju koji je bio podijeljen na 2 dijela; jednom dijelu smo snimali video, u drugom fotografije.

Brief je bio razrađen do najmanjeg detalja, prije samog snimanja dobili smo detaljne upute o svakom koraku, točno se znalo tko što radi u kojem trenutku, kako će snimanje izgledati, što se od nas očekuje i kakav bi trebao biti finalan ishod. Snimanje videa je bilo dosta zahtjevno jer smo za video imali ekstremno detaljne upute koje smo morali pratiti, nije bilo mjesta za improvizaciju.

MUGLER

Pazilo se na svaki i najmanji detalj, od otisaka prstiju na parfemu za kojeg su imali posebnog asistenta čiji je posao bio brisati bočicu non stop, do asistenta koji nam je čim bismo imali pauzu donosio stolicu da sjednemo. Iako sam u svojoj karijeri odradila nebrojeno puno snimanja, ovo je zaista bilo next level iskustvo i bilo je zanimljivo upijati kako tim vrhunskih stručnjaka odrađuje posao na snimanju ovakvog kalibra.

MUGLER

Ono što bih posebno istaknula je tretman koji smo imali kao talenti, svi su bili ekstremno dragi prema nama, tretirali su nas kao zvijezde i uvažavali naša mišljenja. Iako se od nas očekivalo da damo svoj maksimum i snimanje zaista nije bilo nimalo lagano, pobrinuli su se da smo u svakom trenutku ok, da se osjećamo ugodno i i stvarno nismo bili samo “modeli” nego zvijezde na setu, takav tretman još nisam doživjela kod nas.

Unatoč tome što je logistički snimanje bilo razrađeno do najmanjeg detalja, čak ni Mugleru nije išlo baš sve po planu pa smo ostali snimati nešto duže od planiranog, ali to je normalno kada je riječ o tolikom broju ljudi i opsegu posla u jednom danu.

Na našem tržištu sam zaista odradila velik broj snimanja s raznim produkcijama, od onih najvećih do najmanjih i zapravo je najveća razlika koju sam primijetila broj zaposlenih ljudi na setu, odnosno: kod nas je praksa da jedna osoba odrađuje posao za troje ljudi, a oni tu nisu štedjeli nego je svaka osoba bila zadužena za jednu konkretnu stvar i točno se znalo tko što radi u kojem trenutku.

MUGLER

Fotografkinja je npr. imala tim od 5 asistenata na setu, sve fotke koje smo radili su se odmah prikazivale na velikom pomoćnom ekranu, dakle, dok poziram, kada ona okine fotku ja je odmah vidim i sukladno tome mogu korigirati pozu i vidjeti kako fotografija izgleda. Takve stvari su bitno olakšale i ubrzale snimanje. Također, dan prije snimanja cijela ekipa je došla odraditi probno snimanje kako bi testirali svjetlo, uvjete i samu produkciju. I imali su puno bolji catering od naših produkcija (smijeh). Osim toga, nije bilo nekih prevelikih razlika, jedino što se ovdje zaista ni na čemu nije štedjelo i to se osjetilo u svakom detalju.

Zasad sam zbilja zahvalna na ovom iskustvu i prilici i iako se nadam nastavku suradnje, želim uživati u ovom trenutku bez da trčim na idući korak kao što to uvijek radim. Ono što mi je najvažnije je sam dala sto posto od sebe što zbilja jesam, oni su vrlo zadovoljni kako sam odradila snimanje, dobila sam jako pozitivan feedback i zaista se nadam da ćemo ponovno surađivati. Velika mi je želja surađivati s Muglerom u segmentu odjeće, tome se nadam u budućnosti i to mi je iduća stvar na listi želja, ali, korak po korak.

MUGLER
MUGLER
MUGLER

Već mi se neko vrijeme javlja sve više i više inozemnih brandova, ali nisam mogla odrađivati sve suradnje koje su mi se nudile jer mi to zdravlje naprosto nije dozvoljavalo i to je ono što mi je najteže palo ove godine. Kada imaš silne prilike koje ti se nude i za koje si dugo radio, ali nisi ih u mogućnosti prihvatiti, teško se nositi s tim, međutim, ako sam nešto naučila ove godine to je da moram čuvati zdravlje prije svega i da sve znači ništa ako nisi zdrav.

Morala sam maknuti ego sa strane i prihvatiti činjenicu da moram slušati svoje tijelo i psihu ili će me oni prisiliti na to. Zato sam bila primorana usporiti i koliko god mi je bilo i još uvijek je teško, istovremeno me naučilo vrlo važnim lekcijama. Ako nisi zdrav, možeš biti i na vrhu svijeta ali nećeš moći uživati u tome. Zato mi je sada prioritet raditi stvari u tempu koji mi odgovara. Industrija je brza i sve nas lako “pojede”, važno je naći balans, što nije lako, ali je moguće.

MUGLER

Još mi se nije javio ni jedan brand velik kao Mugler, ali tek sam počela kročiti na inozemnu scenu i vjerujem da će se uz trud, rad ali prije svega, pravilnu brigu o sebi, sve dogoditi kada i kako treba.

SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 26.08.2023.