Gdje vas može odvesti ljubav prema nečemu? Ljubav prema sportu, hobiju, nekoj strasti koju imate, a koja vam je obilježila život? Moje sugovornike je odvela prema uspjehu. Ako ste kolekcionar rijetkih sportswear komada i tenisica, onda vam je BSTN store sigurno u bookmarku. Ako još iz nekog razloga niste upoznati s brendom i njihovom pričom, dobro došli i čitajte dalje. BSTN na Instagramu prati milijun ljudi, kod njih ćete pronaći odjeću i tenisice koje ne možete tako lako nabaviti u ostalim dućanima, ostvarili su suradnje sa svim relevantnim brendovima danas, a u našoj regiji je najviše odjeknula ona s brendom adidas za koji su kreirali tenisice posvećene košarkaškom klubu Jugoplastika.

Ako se pitate kako su došli do ideje da to baš bude Jugoplastika, otkrit ćemo vam da su osnivači BSTN-a Duki Cvetković, Roberto Aufiero i Chris Boszczyk, nekoć profesionalno igrali košarku i da je kompletan koncept zasnovan na njihovoj ljubavi prema basketu. Dečki su odvojili malo vremena iz svog pretrpanog rasporeda za BURO. i odgovorili mi na nekoliko pitanja.

MOŽEMO LI KRENUTI ISPOČETKA. KAKO JE STVOREN BSTN STORE?
Zanimljivo je da je BSTN store u stvari počeo s proizvodom. Osnovali smo BEASTIN brend 2008. godine i nekoliko godina kasnije, BSTN je postao dućan koji je doslovno izgrađen oko proizvoda. Napravili smo multibrend premium dućan sa sportskom odjećom u kakvom smo željeli vidjeti i naš brend.



Jesu li u to vrijeme postojali slični koncepti? Ako jesu, kako ste uspjeli istaknuti u konkurenciji i izgraditi posao na tržištu?
U to vrijeme su postojali dućani koji su imali sportsku odjeću, ali nije postojao idealan dućan za naš vlastiti brend, pa smo ga stvorili sami. Kako smo svi profesionalno igrali košarku u nekom periodu života, odlučili smo da će zajednička ljubav prema košarci biti DNA BSTN koncepta. Strast za kvalitetnim proizvodom i story telling-om su zaokružili priču u jedinstven koncept koji je i danas unikatan na tržištu.

KADA STE IMALI SVOJ BIG BREAK? U KOJEM TRENUTKU STE SAMI SEBI REKLI: TO JE TO, USPJELI SMO U OVOM POSLU?
Ako govorimo o našem brendu BEASTIN, to je bio trenutak kada su naši proizvodi bili dostupni u kući Colette (RIP). Što se tiče BSTN storea, moramo spomenuti naše ranije kampanje poput one za Ducati Concord koja je stvarno odjeknula u javnosti. Ponosni smo što uvijek idemo korak dalje kako bi ispričali priču iza određenog proizvoda i ne funkcioniramo tako da ga samo stavimo na policu. U slučaju Ducati Concordea, napravili smo custom made motor koji je bio inspiriran modelom Air Jordan X1 i koji smo predstavili na velikom eventu za javnost u našem dućanu u Münchenu. Na kraju smo saznali da je Michael Jordan vidio cijeli projekt i dobili smo mogućnost da mu osobno dostavimo motor.

KAKVA JE STRUKTURA BSTN-A?KOLIKO LJUDI IMATE U TIMU?
Priča je počela s našim storeom u Münchenu 2008. godine. Onda smo pokrenuli online shop i ubrzo otvorili prodajno mjesto u Hamburgu. Jako smo ponosni na naš tim i na činjenicu da svu produkciju odrađujemo in-house, od logistike za naše trgovine do kampanja koje snimamo. Danas u timu imamo više od 120 ljudi koji su raspoređeni u trgovinama, uredima, skladištima i u našoj novoj trgovini u Londonu koja se otvara u studenom ove godine.



DOSLOVNO STE SRUŠILI INTERNET NA PODRUČJU EX-YU S JUGOPLASTIKA TENISICAMA. JESTE LI OČEKIVALI TAKAV HYPE? JESTE LI ZADOVOLJNI SA SURADNJOM I REZULTATIMA ISTE?
Odrasli smo u europskoj basket kulturi 80-ih i 90-ih, tako da smo bili dobro upoznati s popularnošću tima i njihovi uspjesima kao i sa strastvenom bazom obožavatelja. Zato smo im htjeli odati počast. Split je osvojio prvo europsko prvenstvo ovdje u Münchenu pa je i tu bila logična veza. Bilo je jako cool boraviti u Splitu, razgovarati s igračima, trenerima i svima koji su bili aktivni oko kluba u tom razdoblju. Odjek u javnosti je bio nevjerojatan i opet je pokazao tu strast kod ljudi kojima smo i željeli odati počast s ovim projektom.

DANAS JE PUNO BRENDOVA I STOREOVA U POSLU SA STREETWEAROM/TENISICAMA. MISLITE LI DA ĆE TAJ BALON PUKNUTI U NEKOM TRENUTKU?BISTE LI POKRENULI SVOJ BIZNIS DANAS NA OVOM ZAKRČENOM TRŽIŠTU?
Kultura streetweara i tenisica se ustoličila u mainstreamu već neko vrijeme i smatramo da imaju moć „ostanka“. Međutim, kupac danas ima više izbora nego ikada prije, ali i više informacija nego ikada prije. Zato je važno biti autentičan i znati ispričati priču oko proizvoda. Ovo nije važno samo za brendove već i za retailere, uhodane biznise i one koji tek kreću u biznis.




KAKO STE POSLOVALI U PANDEMIJI? NEKI LUKSUZNI BRENDOVI SU „PRIJAVILI“ RAST PRODAJE.
Početak pandemije i prva zatvaranja u Njemačkoj su koincidirali s preseljenjem naših ureda i skladišta u novo BSTN sjedište južno od Münchena. Mogli bismo reći da su ti tjedni bili u najmanju ruku zanimljivi. Ipak, imali smo povjerenje u snažnu kombinaciju naše online trgovine i fizičkih trgovina. Mogućnost da imamo online shopping i preuzimanje u fizičkoj trgovini nam je dozvolilo da ostanemo fleksibilni i da ostanemo u fokusu javnosti/kupca gdje god bili.


LANSIRATE BREND U LISTOPADU. MOGU LI DOBITI NEKE DETALJE?
Iako smo imali nekoliko vlastitih linija u prošlosti, re-launch BSTN Branda će obuhvatiti sve naše linije/kolekcije u jednom brendu. Jasniji imidž brenda i povratak našim sportskim korijenima nam omogućava da stvaramo još razrađenije i veće priče, ali i da damo kupcima ono što žele i to na najbolji mogući način. Fokus nam je na kreiranju funkcionalnih proizvoda. Svaki komad je funkcionalan za bavljenje bilo kojom aktivnošću, a kombinacija materijala i dizajna omogućava da ga možete nositi kao „everyday wear“. Naša prva kolekcija Alpine Basketball stiže 8.listopada.



Posjeti naš BURO. SNEAK PEEK specijal za sneakerheadse u kojem je sve podređeno kulturi tenisica. Novi modeli, povijest kultnih modela, poznati sneakerheadovi, ljudi koji stvaraju sneaker scenu, sve će se to pronaći u SNEAK PEEK pregledu koji želite pratiti iz dana u dan.