Kako danas stoje najpopularniji brendovi iz 2000-ih? (Bolje nego što mislite)

Gdje su i što rade brendovi čiju estetiku danas furaju svi? Imamo odgovor na to pitanje
31.07.2022.
IMAGE SOURCE: Miss Sixty, Baby Phat
RECOMMENDED

Ne, ne mislimo na naše (i vaše) omiljene zvijezde iz 2000-ih ili dječaka koji je glumio u “Sam u kući”, a koji trenutno preživljava krizu srednjih godina. Ovoga puta istražujemo gdje su modni brendovi za kojima smo svojevremeno gubili glavu, koji su bili glavni na tržištu, a zbog kojih nas je danas malo sram (ili možda nije?).

Kad pričamo o modnoj industriji, povijest je nešto što se rijetko kada stigne dogoditi. U treptaju oka nešto što je bilo “in” postaje “out,” a nešto što smo prognozirali da je “ne ponovilo se nikad više”, postalo je najnoviji trend koji je preplavio Instagram (i, da, tu mislimo na tange koje vire iz traperica). I dok Y2K trendovi postaju sve jača i jača sila u modnoj industriji, sasvim je logično da se neki brendovi iz ranih 2000-ih žele vratiti u igru i iskoristiti popularnost – u još jednom krugu.

MISS SIXTY

Poznat po plitkim trapericama, printevima s logom i upadljivom remenju, Miss Sixty je vrlo reprezentativan primjerak omiljenih komada fashion beba iz ovog perioda. Nakon nekoliko godina planetarne popularnosti, od njega je ostala samo sjenka, iako je brend nastavio postojati.

Danas se ekspresno vraća na modnu scenu i to uz pomoć nikog drugog nego Belle Hadid, koja je dovedena da osvježi cijeli narativ. I očigledno, misija im je uspjela. Da li zbog gorespomenutih tangi koje vire iz traperica ili kratkih majičica u pastelnim bojama, Hadid je pridobila svoje sljedbenike i učinila da ovaj brend bude prepoznat među generacijom Z kao nešto što je “kul”.

Izgleda da je novo doba ovog brenda upravo na vidiku. Nagađate li koji bi se Y2K asesoari mogli naći u sljedećoj kolekciji? Motorola na preklop koja savršeno stane u zadnji džep ekstremno plitkih traperica, na primjer?

JUICY COUTURE

Recesija je 2008. godinu učinila povijesnom i zastrašujućom za društvo, a brend Juicy Couture je to proživio na duboko osoban način. Te godine prodaja je pala, pet godina kasnije, 2013., Juicy Couture je prodan Authentic Brandsu za 195 milijuna dolara. Nakon nekoliko godina, 2017. godine, plišana trenirka je napravila veliki bum na sceni, točnije veliki comeback, na Tjednu mode u Parizu.

Je li to bio pravi trenutak da se potrošačima servira jedno isprintano “Juicy” na stražnjici kao odgovor na novi modni pokret? Danas, Juicy Couture zauzima posebno nostalgično mjesto u srcima mladih ljudi – naročito onih iz Gen Z. Baš zato je i ovo jedna priča o uspjehu jer je nastala Juicy Couture x Forever 21 kolekcija. Kolekcija se naravno sastojala iz omiljenih komada fanova. Legendarne trenirke, crop topovi, biciklističke tajice, i sve ostalo što želite (i ne želite) zamisliti.

BABY PHAT

Brand Baby Phat je vratio svoju kultnu trenirku od velura ponovnim lansiranjem 2019. Revitalizirane s namjerom da osvježe streetwear. U osmišljavanju ključnu ulogu odigrala je Kimora Li Simons, dok su njene kćerke Aoki Lee i Ming Lee sudjelovale u kampanji. Uspjeh ponovnog pokretanja bio je očigledan u lipnju 2020. godine kada je njihova capsule kolekcija rasprodana u roku od 24 sata na sajtu Forever 21. U želji da održi ovaj uspjeh, Baby Phat je također lansirao kolekciju nakita. Logotip je masivan i napadan, a ovi komadi će sigurno dodati malo glamura.

Ovi brendovi su nam očitali vrijednu lekciju: osvrnuti se na prošlost je nevjerojatno dragocjeno ako želite zamisliti budućnost mode. Juicy Couture i Baby Phat napravili su potpuno nove kolekcije potpuno svjesni da, pošto su kratke majičice i hlače niskog struka bili hit ranih 2000-ih, postoji ogromna vjerojatnost da će to biti i sada, kada je naša nostalgija za ovim komadima na nikad višem nivou.

Posebnu zahvalnicu, svi 2KY brendovi bi trebali poslati sajtu Depop koji je učinio da upravo oni budu vrijedni pretraživanja među pripadnicima Gen Z. Tko je sljedeći?

SAZNAJ VIŠE: