Kako bi svjetske modne kampanje izgledale da su im zaštitna lica naši glumci?

14.11.2020.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Stefana Gajića smo, naravno, primijetili na Instagramu. Samo jedan pogled na radove ovog mladog grafičkog dizajnera probudio je u nama želju za suradnjom. Jedan DM kasnije i pred vama je rezultat našeg razgovora: glumačke legende i naši uspješni mlađi glumci i glumice kao vodeće zvijezde svjetskih kampanja. Kako je tekao ovaj proces? Odgovore donosimo u nastavku:

KAKO SI DOŠAO DO INSPIRACIJE ZA OVE GENIJALNE KOLAŽE?

Trend „lijepljenja“ logotipa na bilo što traje već neko vrijeme. Ovaj način komunikacije mi je fascinantan i promišljao sam kako ga predstaviti na neki šaljiv način. Hey Reilly je usavršio prikaz parodije brendinga i to tako da koristi nekoliko fotografija, napravi kolaž i preko zalijepi logotip. Kako se pored grafičkog bavim i industrijskim dizajnom, težim ka jednostavnim rješenjima. To je bio i sam početak ove ideje. Samim time sam dublje istražio koliko se dobro mogu povezati fotografija i sam logotip, točnije vrijednost brenda.

RADE ŠERBEDŽIJA

KAKO JE TEKAO BRAINSTORMING ZA OVAJ PROJEKT?

Nakon što sam razradio ideju trebali su mi dobri materijali. Najveći izazov su mi bile fotografije. Prvo sam istražio što mogu pronaći od fotografija, a onda sam kombinirao s logotipima. Kad vidite neku stariju fotografiju, odjeću, osvijetljenje, položaj tijela, osobu koja je na fotografiji – brend asocijacija dođe sama od sebe.

ENA BEGOVIĆ

JESU LI GLUMCI KOJE SI ODABRAO OVDJE SLUČAJNO ILI IMAJU NEKU TEŽINU ZA TEBE?

Naravno birao sam ljude koje poštujem i volim, ali prvenstveno sam dao prednost legendama. Ljudi koji su na fotografijama nose određenu težinu i ozbiljnost. Mislim da je odgovarajuće da veliki umjetnici budu uz velike brendove.

Kako bi svjetske modne kampanje izgledale da su im zaštitna lica naši glumci? (фото 3)
RELJA BAŠIĆ
ANA KARIĆ

HOĆE LI NAŠA RETRO ESTETIKA ISTOČNOG BLOKA ZAVIJEK BITI U TRENDU?

Mislim da postoji određeni rok trajanja za svaki vizualni pravac koji je jako upečatljiv i prepoznatljiv. To je normalno. Uvijek će biti aktivan u nišama i određenim krugovima, a taj mainstream val dođe, pa ode, pa se ponovno vrati i tako u krug.

GORAN BODAN
MIA OREMOVIĆ 

KAKO SI POVUKAO PARALELU IZMEĐU OVIH LIČNOSTI I MODNIH BRENDOVA?

Svaki brend nosi određene vrijednosti. Oni, u ovom slučaju glumci, nose osjećaj publike uz sebe. Osjećaj kako ih mi vidimo i doživljavamo. Spajao sam ljude i brendove po tom generalnom osjećaju – profinjeni, kulturni, cool, elegantni itd.

MIRA FURLAN
IVANA ROŠČIĆ
ŠPIRO GUBERINA

ČIJU ESTETIKU VOLIŠ? KOJI MODNI BREND BI IZDVOJIO?

Ja sam još uvijek na valu Balenciage. Ne mislim na tenisice i majice s kapuljačom već na njihov vizualni identitet. Fotografije, reklame, društvene mreže.. Imaju imidž koji se u potpunosti razlikuje od današnje scene. Također Dior by Kim Jones je nešto što je muškom modnom svijetu doslovno sišlo s neba.

ENA BEGOVIĆ
BORIS DVORNIK 
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: