Jesmo li došli do kraja dominacije obitelji Kardashian?

O srozavanju brenda Kardashian se priča već mjesecima i pritom ne mislimo na to da će itko od njih bankrotirati ili da će nestati s društvenih mreža ili iz medija. To je gotovo nemoguće jer ova obitelj drži sve svjetske tabloide u šaci
20.03.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram

S nekim foto agencijama imaju ugovore i zato često vidite paparazzo fotografije koje nemaju veze sa stvarnim životom. Paparazzo fotografije Kardashiana koje su plaćene su fotošopirane i odobrene od strane obitelji, a one na kojima izgledaju kao normalne osobe s ovog svijeta i s teksturom kože su napravljene od strane agencija koje nisu na platnoj listi. Svaka priča koja se plasira o ovoj obitelji je pažljivo osmišljena i ne daj Bože da im netko našteti imidžu jer se u tom slučaju kompletna mašinerija okrene protiv njega. Kako govore neki izvori samo čekajte da loše vijesti o Travis Scottu počnu dominirati medijskim prostorom sad kad je završio svoju vezu s Kylie Jenner.

Kardashiani su simbol suvremene celebrity kulture i to vam se nužno ne mora sviđati, ali je istina. Svi milijuni (milijarde točnije) su zarađeni na našem voajerizmu u njihove živote i drame. Upravo su drame ono što ih je održalo na vrhu i ono što ih trenutno srozava u očima prosječnog konzumenta. Mislite li da ova tema vas ne mora zanimati? Mislite li doista da pasivno ne sudjelujete u Kardashian svijetu? Razmislite malo o beauty proizvodima koji su naglo postali popularni jer se s njima mogao dobiti neki look a la Kardashian i koliko su isti dominirali policama svih parfumerija i drogerija. Razmislite o modnim trendovima unatrag pet godina koje je Kanye isfurao na Kim. Razmislite o rastu potražnje filera za usne kod mladih djevojaka jer su ih vidjele na Kylie Jenner. O BBL operacijama i teroru umjetnih gluteusa ne moramo ni pisati. I ova „pandemija“ Ozempica je krenula od njih i njihove promjene oblika tijela, a sada je taj lijek udarna vijest na američkim televizijama.

Na ovu temu se prošli tjedan pojavilo nekoliko tekstova u svjetskim medijima. Svi autori jako žele da Kardashian Era napokon završi i da se svijet vrati nekim „normalnijim“ idolima koji ne truju mlade djevojke s nerealnim standardima ljepote o kojima besramno lažu. Svaka članica ove obitelji ima svoj brend koji prodaje putem društvenih mreža. Gotovo svi brendovi su u nekom problemu osim Skimsa koji je stvarno dobro postavljen i koji žene kupuju. Beauty brendovi su im na rubu propasti (što opet ne znači da će bankrotirati). Brend Kylie Jenner je već neko vrijeme u problemima, a preko ruba ga je gurnuo skandal s Hailey Bieber i Selenom Gomez. Ljudi su počeli bacati njenu kozmetiku u smeće i to su sve dokumentirali na TikToku. Nadalje čini se da Kylie već dvije godine samo vrti iste palete, a sve kampanje koje su snimljene izgledaju dosta kičasto i zastarjelo s obzirom na nove trendove na društvenim mrežama. Ne znamo kako posluje Kylie Baby ali taj brend se već neko vrijeme ne spominje i ne gura kao na početku priče tako da možemo pretpostaviti da situacija nije najbolja. Kim nije imala najbolji launch svog beauty brenda SKKN. Razlog? Visoka cijena za prosječnu kvalitetu. Njen „režim“ će vas koštati 3000 kuna, a sam proizvod je u rangu drogerijskih što su posebno istaknuli beauty blogeri koji su recenzirali cijelu liniju. Veliki problem oko SKKN lansiranja je taj što svi znaju da Kim Kardashian troši stotine tisuće dolara na najnaprednije laserske tretmane i sve ostale blagodati estetske dermatologije. Kada je za magazin Allure izjavila da nikada nije koristila fillere i da nekad stavi malo botoxa ljudi su je rastavili u komentarima. Estetske korekcije su privatna stvar i nitko nije dužan raspravljati o njima, ali ako prodajete beauty proizvod i tvrdite da vam je to standard njege, onda besramno lažete kupce možete biti sigurni da će vas pokopati u komentarima. Prošle godine je objavljeno da je Kris Jenner plasirala kućni video zbog kojeg je Kim postala poznata i da još uvijek postoji ugovor o distribuciji istog koji su potpisale. Ovo je skandal koji se nije mogao izbjeći i koji je jako naštetio imidžu obitelji.

Kourtney Kardashian ima svoj brend Lemme. Radi se o vitaminima (u obliku gumenih bombona) koji su namijenjeni za razna stanja organizma. Svaki launch je naravno popraćen kampanjama u kojima se pojavljuju njene sestre i ona sama. Prije mjesec dana je predstavila vitamine za vaginalno zdravlje. U roku od 24h je Internet bio preplavljen komentarima ginekologa koji su je prozvali zbog prodavanja magle. Khloe Kardashian vodi brend Good American koji dobro posluje, ali joj uspjeh srozavaju privatni problemi koji su stalno javni i stalno prozivanje zbog nevjerojatne količine photoshopa koji koristi. Kendall Jenner se drži po strani koliko to može. Radi svoj posao i nije toliko aktivna na društvenim mrežama kao njene sestre. Sve je bilo dobro u timu Kendall do onog videa s Hailey Bieber koji je skinut s TikToka kada je zaradila nadimak „mean girl“ i izgubila stotine tisuća pratitelja na društvenim mrežama.

Prošli tjedan je u javnost procurila informacija da Anna Wintour neće pozvati Kardashiane na sljedeće izdanje Met Gale što nam je malo sumnjivo jer Met Gali treba pozornost na društvenim mrežama koju ova familija generira. Vijest se proširila svjetskim medijima kao da se radi o informaciji koja je ključna za opstanak svijeta. U roku od 48h YouTube je bio pun videa o gubitku utjecaja klana Kardashian i propasti brenda. Ispod svakog videa ćete pronaći tisuće komentara koji slave ovaj pad.

Jasno nam je da su ljudi umorni i da se više nikome ne da gutati servirane pr priče i umjetno stvorene drame zbog gledanosti reality televizije. Također nam je jasno da su se vremena promijenila i da prikazi abnormalnog bogatstva više ne izazivaju pozitivnu znatiželju. Izazivaju totalni hejt. Dvije godine pandemije i ekonomska situacija u kojoj se globalno nalazimo učinili su svoje. TikTok generacija ih posebno „ne zarezuje“ i na toj mreži ne dominiraju ništa više od prosječnog uspješnog TikTok influencera. Jedina stvar koju svi na internetu nekako zaboravljaju je da postoji cijela nova generacija Kardashiana koja tek odrasta i koja bi mogla preuzeti dominaciju za nekoliko godina.

Kardashiani su firma koju su stvorili korisnici društvenih mreža i financirali je svojom pažnjom. Jednostavna psihologija nalaže da ako vam nešto smeta, onda toj osobi ili situaciji trebate oduzeti pažnju koja vas muči, a njih hrani. Problem riješen.

SAZNAJ VIŠE: