Jacquemus je predstavio novu kolekciju i mišljenja su podijeljena

Svaka nova kolekcija brenda Jacquemus se očekuje s nestrpljenjem. Kolekcija "LeChouChou" je predstavljena jučer u pitoresknom okruženju dvorca Versailles
27.06.2023.
IMAGE SOURCE: Jacquemus

Jacquemus je majstor marketinga i iako nema budžete s kojima raspolažu Dior ili Louis Vuitton uvijek uspije izazvati iskrenu emociju kod kupaca i javnosti. Jacquemus ima dušu, ima nostalgiju, ima toplinu koju druge kuće nemaju i zbog toga ga ljudi bezrezervno podržavaju. Jednom je izjavio da odjeća ne treba biti toliko skupa i da nikada neće prodavati komade za tisuće eura što ga je također stavilo na listu omiljenih dizajnera u svijetu gdje jedna manja torba košta kao automobil srednje klase. Svi znamo da Jacquemus dizajnira komade koji su nosivi i jednostavni, međutim jučer je odlučio okrenuti priču u drugom smjeru.

Kako? Njegova nova kolekcija je predstavljena u Versaillesu, a kao inspiraciju je naveo princeze i kraljevsku obitelj. Od Diane do Marije Antoanete, Jacquemus je uzeo prepoznatljive estetske elemente i uveo ih u Jacquemus svijet. Što je onda pošlo krivo i zašto su mišljenja podijeljena?

Ovo je prvi put da je Jacquemus predstavio konceptualnu kolekciju koja ne izgleda nosivo na prvi pogled. Kolekcija ima kostimografske elemente i kritičari su se najviše „uhvatili“ same izrade s komentarima da kolekcija izgleda nedovršeno, gotovo studentski. Dva ključna trenutka su igra s prozirnim materijalima i volumenom koju je provukao kroz cijelu kolekciju. Veći dio kolekcije je inspiriran donjim rubljem koje su nosile dame s francuskog dvora, a koje je Jacquemus zamislio kao „outerwear“.

Na pisti su se smjenjivale mini haljine s voluminoznim rukavima, mini kombinezoni koji su izgledali kao puslice, a reviju je zatvorio s tri prozirne večernje haljine u bojama francuske zastave. Ovo nije tipični Jacquemus na kojeg smo navikli i moramo priznati da nemamo previše favorita iz ove kolekcije, ali ne možemo očekivati da će svaka kolekcija koju neki dizajner predstavi biti prepuna bestsellera. Ovo je eksperiment koji se možda neće isplatiti. Ne znači da je brend na putu prema dolje kako to internet voli naglašavati čim netko ne ispuni očekivanja javnosti.

SAZNAJ VIŠE: