Bottega Veneta nastavlja svoj zanimljivi pristup marketingu koji se ne naslanja na moć društvenih mreža. Sve što trebate znati o Bottegi u digitalnom svijetu, saznat ćete preko aplikacije koju možete skinuti i koja je namijenjena kupcima brenda kao ekskluzivan uvid u svijet Matthieua Blazyja. Sada su objavili i prvu kampanju za njegovu debitantsku kolekciju koju su kritičari dočekali s oduševljenjem. Kolekcija je bila pravo slavlje Botteginog umijeća izrade. Svaki detalj u kolekciji je slavlje Botteginog naslijeđa što je smjer u kojem kuća žell ići u novoj eri poslovanja. Proizvodit će ograničene količine torbi i u prodaju će vraćati neki arhivske komade (što su već napravili na svom webu prije dva mjeseca i to jako uspješno).
No da se vratimo na kampanju koja je objavljena u formi magazina koji će kupci dobiti besplatno u Botteginim trgovinama. Snimanje se odvijalo diljem Europe, a iza koncepta stoje različiti fotografi i snimatelji koji su isporučili seriju sirovih vizuala s modelima iz različitih dobnih skupina. Dio kampanje je snimljen u Botteginom milanskom dućanu, a ostatak vizuala je snimljen na lokacijama u Belgiji i na jugu Italije. Prva kolekcija Matthieua Blazyja se nalazi u dućanima brenda.