Ide li Instagram putem OnlyFans-a?

28.01.2022.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Kad smo pisali o trendovima u kulturi koji će stupiti na scenu u 2022. godini nismo slutili da će jedan od njih uhvatiti zalet samo nekoliko dana kasnije, ali upravo to se dogodilo. Dakle, iako ćemo potencijalno reći posljednje zbogom crvenom tepihu u ovoj ili godinama koje dolaze, na pozornicu stupaju nove zvijezde – kreatori sadržaja. Naime, Instagram je odlučio da onima u SAD-u ponudi još jednu mogućnost zarade. Nova funkcija je u ranoj fazi testiranja s malom grupom američkih kreatora koji će moći ponuditi svojim followerimaplaćeni pristup ekskluzivnom sadržaju.

Za početak, samo njih desetero je dobilo pristup novoj funkciji, a neka od imena su: Jordan ChilesBunny Michael i Don Allen Stevenson III. Dakle, oni će moći podešavati cijenu za pristup VIP sadržaju. Postoji osam točaka cijena koje se mogu izabrati, počevši od 0,99 USD mjesečno do čak 99,99 USD mjesečno, ovisno o tome koliko kreator vjeruje da vrijedi njihov sadržaj. (Arbitrarnost at its finest.)

https://www.instagram.com/reel/CZA4mfQAkMP/?utm_source=ig_embed

Kada se pretplate, korisnici će moći pristupiti prethodnom ekskluzivnom sadržaju, kao što su pojedini highlightsi, bit će na vrijeme obaviješteni o VIP emitiranju i tako će biti u prilici da se dublje povežu s kreatorima jer će publika, razumije se, biti manja. Takav sadržaj bit će označen ljubičastim krugom, a kreatori će moći dijeliti momente iza scene, specijalne ankete i još mnogo toga. Pretplatnici će također dobiti posebnu značku koja će im omogućiti da se istaknu u odjeljku za komentare i DM-u.

Prijavljivanje za pretplatu se odvija redovnim tijekom, dakle preko iOS i Android aplikacija. Za sada, Instagram ne uzima dio prihoda kreatora, ali kako se najavljuje, to će se potencijalno promijeniti 2023. godine. Čak i ako Instagram (i Facebook) odlažu prikupljanje prihoda na godinu dana, Meta to vidi kao malu investiciju u osiguravanje većeg dijela kolača u budućnosti.

https://www.instagram.com/reel/CZHvAelFTaD/?utm_source=ig_embed

Iako Instagram ističe da samo pokušava pomoći kreatorima da dodatno zarade, jasno je da pokušavaju ojačati svoju platformu od prijetnje konkurencije i vratiti generaciju Z u svoje okrilje. Ako uzmemo u obzir da je TikTok prešišao Google i službeno postao najposjećenija domena, sve ono nije iznenađujuće. Čak je i Twitter pokrenuo vlastitu inicijativu za kreatore sa svojom platformom Super Follow, a brojni start-upovi rade na uslugama koje će im omogućiti nove načine monetizacije.

Čelnici Instagrama se nadaju da će izgraditi alate koji bi omogućili kreatorima da se povežu s pretplatnicima i van platforme u budućnosti. Nama se čini da je budućnost već tu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: