Hotel Cipriani, A Belmond Hotel, smješten na samom rubu Venecije, prolazi kroz sveobuhvatnu višefaznu obnovu koja ima za cilj očuvanje njegove povijesne baštine, ali i otvaranje prema suvremenim estetskim vizijama. Cijeli projekt predvodi Peter Marino, jedan od najutjecajnijih suvremenih arhitekata i dizajnera, poznat po svom radu na prestižnim flagship dućanima svjetski poznatih luksuznih brendova poput Chanela, Louisa Vuittona i Diora. Marino je prepoznatljiv po svojoj sposobnosti da istovremeno poštuje tradiciju i unosi inovaciju, stvarajući prostore koji odražavaju eleganciju i individualnost.





Hotel Cipriani prolazi kroz sveobuhvatnu višefaznu obnovu
Revitalizacija Ciprianija nije tek obnova u klasičnom smislu, već složen dijalog između povijesti, identiteta i suvremene umjetnosti. Vizija koja se provodi temelji se na sofisticiranom konceptu povezivanja triju umjetničkih i kulturnih epoha: veličanstvene i raskošne Venecije starog doba, glamuroznog i bezbrižnog duha sredine 20. stoljeća poznatog pod nazivom „Dolce Vita“, te suvremenih izraza umjetnosti i dizajna koji unose dinamiku, boju i suvremeni senzibilitet.




U ovom kreativnom procesu Peter Marino koristi svoj prepoznatljiv pristup koji obuhvaća umjetnički dizajn interijera, pomno odabrane materijale te radove vrhunskih suvremenih umjetnika. Njegov cilj nije samo estetska transformacija prostora, već stvaranje emocionalne povezanosti gostiju s hotelom. Novi elementi ne brišu postojeće slojeve identiteta Ciprianija, već ih reinterpretiraju i uzdižu, čineći prostor živim svjedokom prošlih vremena, ali i autentičnim ambijentom za današnjeg putnika.



Ovaj projekt također jasno izražava poštovanje prema venecijanskoj tradiciji i majstorstvu lokalnih obrtnika. Restauracija povijesnih elemenata ide ruku pod ruku s uvođenjem suvremenih umjetničkih instalacija i dizajnerskih intervencija. Hotel tako postaje svojevrsna galerija u kojoj se susreću bogatstvo povijesti, estetika talijanske renesanse i aktualna umjetnička scena. Marino uspijeva ostvariti ravnotežu između otmjenosti i opuštenosti, luksuza i autentičnosti, stvarajući prostor koji ne nameće, već poziva na doživljaj.

Obnova Ciprianija nije samo priča o arhitekturi, već i o viziji budućnosti luksuznog ugostiteljstva. Hotel se transformira u prostor koji nadilazi funkciju boravka – on postaje destinacija sama po sebi, mjesto gdje se umjetnost, povijest i suvremenost skladno isprepliću. U svijetu gdje luksuz sve češće znači personalizirano iskustvo, emocionalnu dubinu i kulturološku relevantnost, Peter Marino u Ciprianiju oblikuje upravo takav prostor: sofisticiran, bogat značenjima i vremenski slojevit.


Kroz ovaj projekt, Cipriani zadržava svoju ulogu ikone venecijanskog gostoprimstva, ali istovremeno stupa u novo poglavlje koje će oblikovati njegov identitet za desetljeća koja dolaze.