HOGO je fraza godine i govori o stanju društva

04.03.2022.

Činjenica da je HOGO – the hassle of going out, (ili biranje topline doma prije najluđeg izlaska) već u drugom mjesecu 2022. postala fraza godine govori u prilog kolektivnom stanju društva. Onog koji izbjegava okupljanja, radije ostaje kod kuće, a planove koje pravi uglavnom otkaže. Takva atmosfera nesumnjivo jest posljedica pandemije koju i dalje osjećamo i učimo s njom živjeti. Ipak, problematika se čini čak i dublja od toga.

Cijenu ovog fenomena plaćaju mnogi sektori poput glazbenih i sportskih događaja, pa sve do ugostiteljstva. Možda zvuči čudno da gladni izlazaka, tuluma i okupljanja ipak odlučujemo da hranu posluženu na pladnju ostavljamo netaknutom. Od FOMO-a (fear of missing out) odnosno famoznog straha od propuštanja, vrlo brzo smo stigli do toga da ne žudimo za bilo kakvom vrstom izlaska.

Organizacija, pripreme, šminkanje i sređivanje postalo je naporno, a zima nesumnjivo doprinosi tome. Navikli smo se na trenirke, ušuškanost i nesređene frizure. Ako zaista osjećate potrebu da jednostavno postojite u svoja četiri zida, gledate serije, scrollate ili ne radite ništa, to je sasvim okej. Ako vam socijalizacija teže ide od ruke, budite blagi prema sebi. Ipak, provjeravajte svoje potrebe i stanja i tražite im uzroke. Možda je posrijedi ipak neki dublji problem.

Iako djeluje da je HOGO postao novo stanje svijesti, sigurni smo da će se s proljećem stvari promijeniti i stavovi popustiti. Tada nekako sve ide daleko lakše. U svakom slučaju, usmjerite se na slušanje vlastitih potreba, pa sve i da je to samo kada nas vrijeme služi.

SAZNAJ VIŠE: