Hoće li Dior ikada više biti uzbudljiv brend?

02.03.2022.

U mainstream medijima često izostane kritika jer mediji ovise od oglašivača pogotovo u ova teška vremena kada se časopisi gase i velike kuće poput Conde Nasta režu pozicije na globalnom nivou. Iskrene kritike ćete pročitati na društvenim mrežama i dok su neke bez osnove i više izgledaju kao trollanje, neke su jako dobro potkovane znanjem o modi. Oko brenda Dior se na društvenim mrežama lome koplja već neko vrijeme, točnije oko kreativne direktorice Marije Grazije Chiuri koja vrluda na svojoj poziciji već nekoliko sezona. 

Dior je uvijek solidan, ali nikad dostojan imena koje nosi. Dior je ujedno problematična kuća jer svaki brend s velikom poviješću nekako lebdi između tih davnih vremena i potrebe da se svidi modernom kupcu. Po nekom receptu koji smo vidjeli kod uspješnih brendova današnjice poput Guccija i Bottege, zaokret je jedino što može spasiti posao. Ipak, isti se ne događa u Dioru ili ga ja osobno ne vidim. Posljednja kolekcija vam može izgledati šokantno jer je Chiuri zakoračila u neke mračnije vode, ali ako ogolite sve od tog efekta prvotonog šoka, dobijete istu siluetu i iste haljine s remenom (samo je remen malo širi i ima S/M vibe)

Dior Homme je pak sasvim druga priča i tu se smjer jasno razvija i ide u korak s vremenom. Za kraj ću samo napisati da bih radije nosila Dior Homme nego žensku kolekciju. 

SAZNAJ VIŠE: