Možete nabaviti personalizirane Hermès proizvode od kože, no Ateliers Horizons ide korak dalje i specijaliziran je za posebne narudžbe, projekte te razvoj unikatnih proizvoda. To znači da možete naručiti personalizaciju bilo kojeg predmeta koji vam padne napamet, a Hermèsov Ateliers Horizons u kojem je zaposleno oko 50 ljudi pobrinut će se da ga razvije i isporuči na visokoj razini.
Axel de Beaufort je kreativni direktor Hermèsova odjela Ateliers Horizons i stoji iza posljednje capsule kolekcije ove divizije i proizvoda koji je predstavljen. Naime, Hermès će u sklopu spomenute kapsulne kolekcije lansirati svoje prve slušalice. Cijena? 15 000 dolara.
Na slušalice je uloženo više od dvije godine razvoja i naravno da se odlikuju vrhunskom izradom i standardom koji dolazi uz kuću Hermèsa. Slušalice pružaju posebno iskustvo slušanja glazbe, rađene su od ručno šivane kože goveda s metalnim detaljima inspiriranima torbom Kelly i primijetit ćete koliko je pažnje posvećeno detaljima poput savršeno izvedenih šavova. Ateliers Horizons sve proizvode radi “iz sjene” i s vremenom na raspolaganju, a kreativni direktor Axel de Beaufort na poziciji je već 13 godina.


Nijanse će se razlikovati, od čokoladno smeđe do nijansi plave, no sada imamo priliku vidjeti samo model u nijansi karamele. Kao dio capsule kolekcije, slušalice dolaze u limitiranoj količini u odabranim buticima francuske kuće i čine pravi kolekcionarski predmet žudnje. Iako je riječ o prvim slušalicama, Hermèsov Ateliers Horizons već je proizveo nekoliko audio proizvoda poput zvučnika u obliku kocke.

Dok je luksuz na klimavim nogama i sve se češće propituje njegova prava definicija, francuska kuća u pravo vrijeme lansira i predstavlja lifestyle novitete koji su produžetak brenda i kojima dodatno naglašavaju svoje umijeće izrade i zanata.
Hermès je među ostalim brendovima luksuzne mode ostao utvrda istinskog luksuza i ovo je jedan od rijetkih brendova koji se može pohvaliti stabilnim rezultatima prodaje čak i tijekom 2025. godine u kojoj su gubitke zabilježili LVMH i Kering.