Harry Styles nam je servirao vlastitu Gucci kolekciju

GUCCI HA HA HA kolekcija razvila se iz prijateljstva Harryja Stylesa i kreativnog direktora Alesandra Michaela te njihove zajedničke vizije igre, strasti i ljudske želje
04.11.2022.
IMAGE SOURCE: Gucci
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Harry Styles je prvi put ušao u suradnju s Guccijem u lipnju ove godine, a sada ovaj dvojac predstavlja novu kampanju nazvanu „Liberated Vanity“ koja je inspirirana konceptom „ormara iz snova“. Ova modna kuća predstavila je zajedno s pjevačem GUCCI HA HA HA kolekciju koja je prikaz razigranosti i avangarde.

Kolekcija GUCCI HA HA HA razvila se iz prijateljstva Harryja Stylesa i kreativnog direktora Alessandra Michelea. Ova dvojac imao je zajedničku viziju prijateljstva, igre i strasti pa tako ova Gucci kampanja nastoji uhvatiti trenutke ljudske želje, kako ih tumači Styles. Otkako je ovo prekrasno partnerstvo krenulo, počelo se sve više razvijati što dokazuje i GUCCI HA HA HA kampanja. Styles se u novoj kampanji u potpunosti oslobađa, pokazujući svoju sznažnu emocionalnost kako bi svijetu što autentičnije prikazao svoju i kolekciju Alessandra Michaela.

„Alessandra poznajem već godinama i on mi je uvijek bio jedan od najdražih ljudi. Uvijek sam inspiriran gledajući ga kako radi, tako da je ova suradnja s mojim prijateljem bila vrlo posebna za mene“, rekao je Harry Styles. Na službenoj stranici Guccija, kolekcija je opisana kao igra u kojoj se muška odjeća koristi kao alat avangarde. Fotografije za kampanju snimio je Mark Borthwick, a one prikazuju „ Harryja Stylesa u ‘ormaru iz snova’ koji je definiran ekscentričnom upotrebom romantičnih naglasaka, otkačenih printova, vintage detalja i izražajne emocionalnosti pojedinca.“

Uz torbu Gucci Bamboo 1947, „Liberated Vanity“ stavja naglasak na kockasta odijela i slojevito pletivo, razigranu odjeću, prugaste jakne i kapute.

Osim Harryja Stylesa koji je servirao fanastičnu razigranu kolekciju, Gucci ima i novo zaštitno lice: Ryana Goslinga. Ako ste propustili impresivne fotografije kampanje, pogledajte ih ovdje.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: