Novi viralni hit: Gentle Monster naočale inspirirane gumenim bombonima

Popularni južnokorejski brend Gentle Monster lansirao je liniju sunčanih naočala koje nas podsjećaju na najfinije gumene bombone
16.01.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram @gentlemonster, @ploychava, @womenshealth_tw
RECOMMENDED

Južnokorejski brend naočala Gentle Monster napravio je kolekciju od koje nama, svim slatkoljupcima, rastu zazubice. Nisu u pitanju slatkiši, već sunčane naočale inspirirane različitim vrstama gumenih bombona. Kolekcija „Gentle Jelly“ je prva ovogodišnja linija naočala čiji nas izgled toliko podsjeća na ušećereni žele da se pitamo mirišu li isto tako slatko.

Gentle Monster naočale: Gummy i Yummy linije

U kolekciji se izdvajaju dva modela sunčanih naočala : Gummy i Yummy. GUMMY dolazi u mat i prozirnom završetku , obučen u spektar pastelnih nijansi. Na drškama se nalaze veliki ukrasi poput gumenih srca, zvijezda i cvijeća koji se mogu treskati poput želea. YUMMY model je u prozirnoj ružičastoj boji koja je posuta kristaliziranim točkicama koje oponašaju slatki prah na kiselim gumenim bombonima.  

Što još nudi slastičarnica Gentle Monster? Uz spomenuta dva modela, tu su još tri stila sunčanih naočala. Juicy-MG4 sa svojim prozirnim okvirima oponaša izgled kolutića od breskve, a minimalistima će se svidjeti Gelati-01 i Dada-01: elegantne crne i bijele nijanse u mat i sjajnoj završnici.

gentle monster naočale
gentle monster naočale

gentle monster naočale

Jako originalno pakiranje u obliku vrećica slatkiša

TikTok je prepun sadržaja gdje kreatori raspakiravaju svoje Gentle Monster sunčane naočale i to iz jednog razloga: da pokažu njihovo pakiranje. Naime, Jelly naočale dolaze u velikoj vrećici u obliku uobičajene plastične ambalaže u kojoj se nalaze gumeni bomboni. Zapravo nas te šarene vrećice najviše podsjećaju na pakiranja Haribo bombona što u nama budi dozu nostalgije i uzbuđenja.

@joanday

Let’s unbox the coolest PR package ever!! 😎 #GENTLEMONSTER #GENTLEJELLY #GENTLEMONSTER2024

♬ Cake – Soft boy

Brend na koji ćemo obratiti pažnju

Zabavna linija sunčanih naočala postala je viralni hit na TikToku i Twitteru iako u prodaju dolazi tek 19. siječnja. No, ova kolekcija nije samo „one time hit“ nakon koje brend pada u zaborav. Na Gentle Monster biste trebali obratiti pažnju. Samo ime nosi moto brenda: osnivač i vlasnik brenda Hankook Kim želi da dizajni budu nosivi i nježni (Gentle), a opet puni stava i individualnosti (Monster). Savršen za stilske entuzijaste koji ne žele praviti kompromise po pitanju nosivosti.

Osnovan u srcu Južne Koreje, nešto više od desetljeća, Gentle Monster brzo je postao marka o kojoj se priča. Brend se može pohvaliti kvalitetnom izradom svojih proizvoda. Jedan od njihovih centara proizvodnje nalazi se u Daeguu u Koreji, koji je igrom slučaja nekoć bio u vlasništvu pionira luksuznih naočala Luxottica.

Gentle Monster je također poznat po ekskluzivnim suradnjama. Među posebnim suradnicima su Maison Margiela, pjevačica Kun i Jennie iz BLACKPINK-a. Za svoju suradnju s Jennie brend je izdao ‘Jentle Garden’, mobilnu igru ​​u kojoj su korisnici mogli uzgajati svoj cvjetnjak i sudjelovati u osvajanju ekskluzivnih okvira iz kolekcije.

SAZNAJ VIŠE: