Kada je objavljeno da redatelj Francis Ford Coppola stiže s novim filmom „Megalopolis“, čitavoj javnosti je zastao dah. Redatelj koji je imao puno loših startova, vraća se s velikim filmskim projektom na koji se čekalo punih 40 godina.

„Megalopolis“ koji se danas premijerno prikazuje na Cannes film festivalu, doista ima impresivnu glumačku postavu: uz Adama Drivera u glavnoj ulozi, ovdje su i Audrey Plaza, Jason Schwartzman, Shia LaBeouf, Dustin Hoffman i Laurence Fishburne. No, razlog zbog kojeg su sve oči uprte u ovaj film datira još iz 1979. godine.
Te se godine Coppola pojavio na Filmskom festivalu u Cannesu s nedovršenim filmom „Apocalypse Now“. Cijeli projekt je bio osuđen na propast: izvorna zvijezda Harvey Keitel otpušten je nekoliko dana nakon snimanja, njegova zamjena, Martin Sheen, doživio je skoro smrtonosni srčani udar, tajfun je uništio veći dio seta, a snimanje je trebalo trajati šest tjedana, a trajalo je 16 mjeseci. Coppola je bio prisiljen založiti svoj auto, dom pa čak i zaradu iz „Kuma“ kako bi pokrio troškove snimanja.


Četrdeset i pet godina kasnije, Coppola se vraća u Cannes sa svojim najnovijim epom „Megalopolis“ vrijednim 120 milijuna dolara. Ovaj pothvat je zaintrigirao javnost koja se pita: hoće li Cannes iskupiti Coppolu, koji je u prošlosti uspio prkositi skepticima, ili će “Megalopolis” biti katastrofa u kasnoj karijeri za redatelja koji je uz velike uspješnice poput „Kuma“, uspio naredati i teške promašaje?
No, ajmo o radnji samoga filma „Megalopolis“: radnja je smještena u distopijsku Ameriku nakon što ju je pogodila razorna katastrofa. Adam Driver je Ceasar Catalin, arhitekt (koji također može kontrolirati vrijeme) sa snovima o izgradnji utopijskog grada na vrhu ruševina propadajuće metropole temeljene na New Yorku. Giancarlo Esposito (Breaking Bad) glumi korumpiranog gradonačelnika grada, koji se protivi Catalininim planovima. U traileru možemo vidjeti glamurozne gala svečanosti, psihodelične zabave, prosvjede i utrke dvokolica, što je inspirirano Starim Rimom.



Film je u svakom slučaju zaintrigirao javnost, a još nam samo ostaje da ga pogledamo. Čekamo izlazak filma na neku od platformi nakon Cannes festivala, a onda ćemo suditi je li riječ o revolucionarnom projektu.