Brendovi Aime Leon Dore ili Kith isprofilirali su se kao autoritet na muškoj streetwear sceni i izašli su iz okvira brendova za koje zna samo dio ekipe koja čini njihovu zajednicu. Streetwear je evoluirao u zanimljivu kombinaciju klasičnog i retro tailoringa sa athleisure elementima i ovo je smjer u kojem muška moda ide posljednjih nekoliko godina. U međuvremenu, tržište se zasitilo klasičnim streetwear dizajnom, zasićeno je high street brendovima, a luksuzne kuće su u vlastitim problemima – mahom se rebrendiraju, uvode nove kreativne dizajnere i u suštini mijenja se baza klijenata. Povećanjem cijena izgubili su dobar dio aspirativnih kupaca ali i core zajednice koja se raspršila po tržištu.


Nišni brendovi koji su se izgradili u posljednjih desetak godina temelje se na zaokruženoj lifestyle priči što znači da imaju snažnu zajednicu i beskompromisno se toga drže. Stvaraju pod utjecajem ulice , multikulturalnosti koja je umiješana u cijeli imidž brenda, a svi navedeni u nastavku nastali su u zemljama Europe. Nastavljaju nas interesirati životopisnim kampanjama, kreativnim dropovima i prije svega cool odjećom iza koje stoji i priča.
Casablanca
Charaf Tajer je pariški dizajner s korijenima iz Maroka i upravo su ovo izvori iz kojih vuče inspiraciju za dizajn brenda Casablanca. Brend je osnovan 2018. godine i u kratkom roku je našao stabilno mjesto na tržištu. Casablanca je brend najpoznatiji po svilenim košuljama životopisnih uzoraka, a svaka kolekcija donosi dobar balans elegancije, streetweara i tailoringa u komadima koji odišu nametljivim luksuznim athleisure stilom. Kolekcije se dijele na womenswear i menswear, a posljednja pre-fall kolekcija omaž je esenciji kulture Japana, njegovoj dualnosti i višeslojnosti.



Drôle de Monsieur
Dany Dos Santos i Maxime Schwab u ovu priču su krenuli bez velikog kapitala, s idejom koju su željeli pretočiti u odjeću koju mogu nositi, a u kojoj će izgledati bolje nego u prosječnim muškim komadima. Osjećaj se pokazao ispravan i polako su izgradili cijelu zajednicu koja se okuplja oko njihovog slogana “Not from Paris, Madame”.
Retro s modernim twistom, najlakše je opisati kolekcije koje kombiniraju utjecaj stila sedamdesetih godina i stava devedesetih. Drôle se prevodi kao neobičan ili smiješan gospodin, a u jednom od intervjua objasnili su da su naziv brenda odabrali jer su se tako sami osjećali tako na svojim počecima. U storytellingu vjerni su onome na čemu temelje brend pa osim odjeće, u ovom slučaju Drole De Monsieur prodaje zaokruženi lifestyle. Novi drop sadrži retro uzorke, kratka ljetna odijela od tvida i komade inspirirane golf club estetikom.



about:blank
about:blank je brend koji počiva na filozofiji dugovječnosti, kvalitete i održivosti pa i njihove kolekcije sadrže odjeću koja se smatra kao onaj dio garderobe koji čini osnove. Jednostavnost se ovdje ne odnosi na dizajn već na filozofiju odijevanja i daleko od toga da ovaj unisex streetwear brend nema efekt cool, nonšalantnog i suvremenog brenda. I about:blank nalazi uporište u iznimno popularnom spoju sportske odjeće s klasičnim tailoringom, a kampanje su redovito osmišljene kao atmosferični prikaz filozofije i samog stava brenda.


Brend je pokrenut 2021. godine, a krenuli su od apsolutne osnove ormara – boxy t-shirta kojeg su podijelili umjetnicima i DJ-evima diljem svijeta kako bi pustili glas o brendu. Pamučne majice i sada su među bestsellerima s cijenom od 90 eura.