Ovo je priča o dvije žene koje su promijenile beauty industriju

Otkrivamo kako su Elizabeth Arden i Estée Lauder utjecale na industriju ljepote te stvorile proizvode koji su postali kultni klasici
30.03.2024.
IMAGE SOURCE: Estée Lauder/ Elizabeth Arden/ Profimedia/ Pinterest
RECOMMENDED

Danas je teško zamisliti život bez skincare i make up proizvoda koje koristimo na dnevnoj bazi. Osim što možemo birati između malog milijuna različitih brendova, svi su nam proizvodi lako dostupni. Doista nikada nije bilo lakše brinuti o svojoj koži, eksperimentirati s make upom i izraziti svoju osobnost na jedinstven način. Beauty industrija je jedna od najjačih industrija danas i napravila je potpuni zaokret u komuniciranju s kupcima: beauty brendovi, posebice skincare brendovi, nisu više tajanstveni oko sastojaka koji se nalaze u njihovim proizvodima. Naprotiv, cilj im je targetirati određenu skupinu ljudi tako što će na jednostavan način objasniti svaki aktivni sastojak u proizvodu i što on može učiniti za našu kožu. Danas dakle imamo doslovce sve na pladnju, postajemo mali istraživači za proizvodima koji će nama najbolje pomoći i teško da nas netko može prevariti.

No opsesija za skincareom i make upom ne traje od jučer, već je ona prisutna od kad postoji čovječanstvo. Međutim, nekoć su žene i djevojke imale ograničen pristup resursima koji bi im pomogli u  problemima kao što su akne,  starenje i oštećenja od sunca. Zato je jako važno spomenuti briljatne poduzentice, koje su u izazovnom vremenu, smatrale da žene zaslužuju bolje mogućnosti i stvorile su ih, pokrenuvši tako revoluciju u beauty industriji.

Dvije žene, čija imena vrlo dobro znamo, ističu se u pothvatu za razvoj sektora ljepote: Elizabeth Arden i Estée Lauder. Ova dva imena prepoznajemo na pakiranjima naših voljenih i izrazito hvaljenih proizvoda, no jeste li znale da su one pionirke skincare industrije kakvu poznajemo danas? Kakvu su revoluciju napravile i na čemu im možemo zahvaliti, saznajte u nastavku.

Elizabeth Arden: žena koja je promijenila pogled javnosti na kozmetičke proizvode

Elizabeth Arden je bila žena ispred svoga vremena: pamtimo je kao kreativnu vizionarku i pravu pionirku u sektoru ljepote. Rođena je 1881. pod imenom Florence Nightingale Graham, no kasnije ga je promijenila u poslovno ime Elizabeth Arden. Kako bi pomogla uzdržavati svoju obitelj, Elizabeth je kao mlada radila razne poslove, da bi kasnije postala medicinska sestra i tako se zainteresirala za losione i meleme za kožu koji se koriste u liječenju opeklina. Vidjela ih je ne samo kao lijekove, već s potencijalom da postanu kreme za uljepšavanje.

Svoju kuhinju je pretvorila u laboratorij gdje je eksperimentirala s raznim sastojcima, neumoljiva u potrazi za savršenom beauty kremom. 1908. dobila je posao asistentice poznate kozmetičarke Eleanor Adair pa je iz ruralne Kanade preselila u veliki New York. Nakon što je skupila dovoljno iskustva, odvažila se otvoriti vlastiti beauty salon „Red Door“ s partnericom Elizabeth Hubbard na Petoj Aveniji. Angažirala je tim kemičara koji su razvili kremu za lice i losion te su oni tako postali prvi artikli u njezinoj novoj liniji kozmetičkih proizvoda. Gospođica Arden stvorila je proizvode za njegu kože koji su blagotvorni, a ne maskirani te je razborito nastojala uvesti znanstveni pristup formulacijama za njegu kože.

Elizabeth Arden je također željela promijeniti mišljenje javnosti o make upu. Kozmetika za uljepšavanje se tada povezivala više s prostitutkama, nego uglednim ženama. Ardenina marketinška strategija pomogla je promijeniti percepciju make upa, pretvorivši ga u široko prihvaćen i voljen proizvod žena diljem svijeta.

Osim što je bila poduzetnica, Arden je bila predana sufražetkinja. Sudjelovala je u maršu za prava žena na kojemu je sudjelovalo 15 000 žena. Svaka je nosila crveni ruž u znak solidarnosti- ruž koji je dostavio Elizabethin brend. Kasnije će u svojoj karijeri razviti posebnu liniju kozmetike za žene koje služe vojsku. Arden je utkala put mnogim kozmetičkim proizvodima koji su sada uobičajeni, poput artikala putne veličine. Osim toga, bila je prva koja je ponudila makeover u trgovini.

Koje proizvode volimo?

S obzirom na kultni status koji Elizabeth Arden nosi, ovo su tri proizvoda njezinog brenda koji također uživaju kultni status, a naši su favoriti. U listu ulazi i nova 8 Hour Hidraplay krema koja brzo dobiva na popularnosti.

Elizabeth Arden ceramidne kapsule

Znate li da je upravo kozmetička kuća Elizabeth Arden otkrila ceramide i stvorila prvu dozu za jednokratno korištenje? To je njegu kože učinilo jednostavnijom, učinkovitom i djelotvornom. Danas su usmjereni na razvijanje proizvoda koji nadopunjuju prirodne sastojke kože, čija se količina s godinama smanjuje, te na prirodne funkcije koje se usporavaju.

žene arden lauder
žene arden lauder

Ceramidne kapsule sadrže hranjive formule koje ne gube učinkovitost jer ih biorazgradiva kapsula štiti od svjetlosti i zraka. Elizabeth Arden ima pet različitih vrsta kapsula, svaka s ciljanom primjenom pa možete pronaći one kapsule koje najviše odgovaraju vašoj problematici kože.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream The Original

Ova krema je nagrađivani kultni klasik, proslavljen od strane vizažista i beauty influencera. Formulu je prije više od devedeset godina stvorila sama Elizabeth, a ona i dan danas nastavlja svoje nasljeđe. Krema je svestrana: dubinski vlaži i štiti kožu bilo kada i na bilo koji način. To znači da ju možete koristiti kao dnevnu kremu za lice, kremu za zaglađivanje zanoktica i noktiju, za umirivanje suhih ruku, a čini i čuda u oblikovanju obrva. Zanimljivo je znati da je ime Eight Hour osmislila Ardenina klijentica koja je stavila kremu na ozlijeđeno koljeno svoga djeteta, a osam sati poslije, ozljeda je gotovo potpuno zacijelila.

žene arden lauder

Elizabeth Arden Eight Hour Hydraplay skin perfecting daily moisturizer

Hydraplay je nova hidratantna dnevna krema iz legendarne Eight Hour linije koja je stvorena za osobe koje preferiraju jednostavnost u njezi kože. Ona je također višenamjenska: formula hidratizira, posvjetljuje, usavršava, umiruje, čisti pore, kontrolira višak sebuma te je odlična je podloga za make up. Riječ je o veganskom proizvodu koji je obogaćen s 95% prirodno dobivenih sastojaka, uključujući hijaluronsku kiselinu i glicerin. 97% korisnika potvrdilo je glatkoću i blistavost kože, dok istovremeno poboljšava postojanost šminke tijekom cijelog dana.

žene arden lauder

Estée Lauder: KREATORICA PRVOG SERUMA NA KOZMETIČKOM TRŽIŠTU

Estée Lauder je ime koje je vrlo prepoznatljivo danas, a iza njega stoji žena koja je imala veliki utjecaj na njegu kože kakvu poznajemo danas. Estee je rođena 1906. godine i oduvijek je gajila ljubav prema industriji ljepote. Njezin put ka njezi kože započeo je kada je svom ujaku kemičaru pomogla u njegovoj tvrtki. Zahvaljujući njemu, naučila je tajne kreiranja losiona i kremi, od toga kako stvarati mješavine pa do toga kako ih nanositi.

Tada je bila inspirirana da stvori vlastite proizvode za njegu kože i kosu, koje je predstavila ženama u kozmetičkim salonima. Sa suprugom je pokrenula Estee Lauder 1946. Unutar prve godine poslovanja primili su narudžbu od 800 dolara od Saks Fifth Avenue.

Estée Lauder nikada nije željela da njezini kupci kupuju puno proizvoda. „Nikad ne prodaj kupcu ono što ne želi ili ne treba”, napisala je. Čvrsto je vjerovala da idealna rutina ljepote zahtjeva samo nekoliko ključnih proizvoda i da ne trebamo potrošiti više od tri minute svako jutro i uvečer za njihovu primjenu. Estée je promijenila industriju ljepote u više smjerova: kreirala je prvi noćni serum koji se davne 1982. zvao Night Repair. Danas su police preplavljene serumima, no tada je ovaj proizvod bio revolucionaran. Ova pionirka bila je među prvima koji su shvatili da se koža najbolje obnavlja noću te da lagana tekstura bolje prodire dublje u kožu kako bi joj sastojci pomogli.

žene arden lauder

Estée je također promijenila smjer industrije mirisa. Prije nego što je 1953. stvorila Youth-Dew Bath Oil, bilo je nečuveno da žene kupuju miris za sebe. Parfem se trebao nositi samo u posebnim prilikama, a žene su se oslanjale na to da će im ga muškarci u životu pokloniti. Ali prodajom Youth-Dew kao ulja za kupanje koje je služilo i kao parfem, Estée je ženama dala dozvolu da kupe miris za sebe i uživaju u njemu kad god žele.

Koje proizvode volimo?

Estée Lauder je strašću da sama demonstrira proizvode, željom da se nikad ne zadovolji s manjim od najboljeg i ljubavlju prema ubacivanju mirisa u svoje linije, pomogla kreirati carstvo kakvo je i danas. Izdvojili bismo naša dva favorita ovoga brenda: jedan proizvod nosi kultnu slavu, dok je drugi novi na tržištu i već uživa veliku popularnost.

Estée Lauder Advanced Night Repair

Ovo je serum koji je promijenio beauty industriju, kultni klasik kojeg morate imati u svom ormariću. Zanimljivo je da je Night Repair bio prvi proizvod koji je stavljen u tamnu smeđu bočicu kako bi se zaštitili aktivni sastojci formule. Ovaj serum pomoću Chronolux ™ Power Signal tehnologije brzo i duboko prodire u stanice kože i smanjuje izgled višestrukih znakova starenja uzrokovanih štetnim vanjskim utjecajima. On ima 7 benefita pa ga možemo opisati kao 7-u-1 serum: učvršćuje, hidratizira, daje blistavost, smanjuje izgled finih linija, jača zaštitnu barijeru, ima antioksidatnu zaštitu i ujednačuje ton kože. Njegova nova formula sužava proširene pore te pruža 8 sati antioksidativne zaštite.

žene arden lauder

Estée Lauder Futurist Skin Tint Serum

Ovaj novi proizvod je savršena simbioza skincarea i make upa. Riječ je o njegujućoj tekućoj podlozi sa serumom i infuzijom biljnih ulja. Prekrasno zaglađuje i hidratizira kožu te ujednačava ten, a boja traje cijeli dan. Ovaj tekući puder stvara ultra-prirodni sjajni završetak s laganim prekrivanjem i doista ćete ga obožavati.

žene arden lauder
SAZNAJ VIŠE: