Par koji je imao najviše utjecaja na umjetnost 20. stoljeća zasigurno su Charles i Ray Eames čiji su dizajni promijenili naše viđenje modernog namještaja. Charles i Ray su bili vrlo svestran par koji se nije ograničavao na samo jednu granu dizajna, već su bili aktivni grafičari, tekstilni dizajneri, arhitekti, ali i filmaši. Njihovi dizajni nisu bili samo estetski privlačni, već su bili i vrlo praktični iz čega je proizašla i njihova „slučajna ljepota.“
The Eames Institute of Infinite Curiosity već godinama u suradnji s Eames Officeom radi na očuvanju i komunikaciji nasljeđa Charlesa i Ray, te u svoja četiri zida čuvaju neke od najpoznatijih dizajna Eamesa. Ono što je inspiriralo osnivanje Eames Institutea bila je želja za stvaranjem znatiželje i otvaranjem novih perspektiva kod javnosti, posebice zaljubljenika u dizajn. The Eames Institute of Infinite Curiosity dom je preko 40 000 artefakata iz kolekcije ovog svestranog para, te će sada, po prvi puta, javnost moći zaviriti između polica instituta i vidjeti neke od najpoznatijih dizajna Eamesa.
Charles i Ray Eames u svojim dizajnima usavršavali su sve, do najmanjeg detalja, a primarno su se fokusirali na funkcionalnost i udobnost, te su se vodili s četiri vrlo jednostavna pravila – primijeti ono obično, sačuvaj prolazno, ne delegiraj razumijevanje i objasni to djetetu. Naizgled jednostavna i pomalo dosadna pravila koja su rezultirala kultnim komadima umjetnosti nešto su čega bi se mnogi mogli držati i danas, jer ono čemu su Charles i Ray podučili umjetnike je, manje je često više.
Osim što su bili vrsni dizajneri, Charles i Ray bili su još bolji baka i djed, pa su u rad ovog instituta uključeni i unuci para, a Llisa Demetrios, jedna od unuka, glavni je kurator kolekcije instituta i jedna je od osoba koja će posjetitelje voditi kroz institut. Otvorenje The Eames Institute of Infinite Curiosity za javnost predstavlja savršenu priliku za sve ljubitelje umjetnosti Charlesa i Ray da pogledaju dublje u sve što su oni stvorili i da dublje shvate razmišljanja iza svakog dizajna.