Domaći Tribute Brand nastavlja nizati uspjehe – ostvario je investiciju od 4.5 milijuna dolara!

Na službenom Instagram profilu Tribute Branda osvanula je fantastična vijest koja je, zasluženo, izazvala salve oduševljenja. Jedan od pionira digitalne "beskontaktne" mode objavio je kako je ostvario investiciju vrijednu 4.5 milijuna američkih dolara
14.07.2022.
IMAGE SOURCE: Tribute Brand
RECOMMENDED

Hrvatski digitalni modni studio, koji je zaživio u travnju 2020. godine, a čiji tim danas čine Gala Marija Vrbanić, Filip Vajda, Marina Jukić, Igor Lipovac i Marta Stražičić, dosad je zabilježio nevjerojatne uspjehe. U svega dvije godine postojanja, Tribute Brand se prometnuo u jedan od najvećih autoriteta u domeni digitalne mode, te nedvojbeno najuspješniji hrvatski modni proizvod.

Tribute Brand je dosad ostvario zapažene suradnje s luksuznim modnim kućama Jeanom Paul Gaultier i Carolina Herrera čije su se digitalne kolekcije rasprodale u rekordnom vremenu, a u sklopu suradnje s Herrerom razvili su i aplikaciju HERRERA X TRIBUTE koja omogućava virtualno isprobavanje haljine iz spomenute kolekcije. O njihovom radu i viziji, koja je sasvim sigurno “ispred svog vremena”, pisali su i najprestižniji inozemni magazini kao što su Forbes, Vogue, Dazed, WWD, CR Fashion Book i Highsnobiety. Paralelno s navedenim, tim radi i na razvijanju AR aplikacije koja će, pomoću tehnologije proširene stvarnosti, omogućiti korisnicima nošenje i isprobavanje digitalnih kreacija.

Tribute Brand je postao sinonimom za digitalnu modu, a da je u njihovim rukama budućnost njezinog oblikovanja potvrđuje i investicija od 4.5 milijuna dolara. Investicijsku rundu predvodi Collab+Currency, jedan od vodećih investicijskih fondova u web3 industriji, fokusiran na rane investicije u umjetnosti i kulturi, a u investiciju je uključeno devet investitora. “S rastućim prisustvom i integracijom AR, VR i blockchain tehnologije, Tribute Brand daje pristup novoj razini iskustva koja je u fizičkom svijetu nemoguća,” rekao je Derek Edward Schloss iz Collab+Currencya koji za Tribute Brand ima samo riječi hvale. “Izgradili su vodeći modni brend jednako prisutan u fizičkom i digitalnom prostoru, kao i u proširenoj stvarnosti, inspiriran konceptom digitalnog vlasništva i neograničenom kreativnosti koja se u takvim prostorima nudi. Cijeli Collab+Currency tim je uzbuđen jer imamo priliku podržati vodeći svjetski digitalni modni brend – Tribute Brand.”

Kako bismo razjasnili na što se milijunska investicija Collab+Currencyja odnosi, pitali smo Galu Mariju Vrbanić za objašnjenje. “Svaka takva investicija funkcionira po principu da investitor kupuje određeni udio u tvrtki. Mi nismo dobili tu investiciju egzaktno da razvijemo aplikaciju na kojoj radimo već smo je dobili na temelju naših dosadašnjih uspjeha i na temelju razrađenog plana koji se odnosi na budućnost našeg poslovanja”, objašnjava Gala Marija Vrbanić, CEO i kreativna direktorica Tribute Branda, te dodaje: “To ide u svim smjerovima, od same gradnje brenda pa do razvoja tehnologija, ali je prvenstveno fokusirana na jačanje Tribute Branda kao brenda. Investitor nam nije odredio način kako trebamo utrošiti taj novac, jedini smisao investicije jest da nas potakne da čim prije ostvarimo zacrtane ciljeve. Proces pregovora trajao je čak i duže od pola godine, nakon čega je investitor odlučio uložiti u Tribute Brand jer smatra da brend ima budućnost”.

SAZNAJ VIŠE: