Daniel Lee možda ima novi posao i mislimo da je to odlična ideja

U industriji se šuška da Burberry nije prezadovoljan s rezultatima Riccarda Tiscija iako iza dizajnera stoji čitava ergela supermodela i celebrityja koji ga podržavaju još od vremena kada je vodio Givenchy
01.09.2022.
IMAGE SOURCE: Bottega Veneta / Danko Steiner Burberry
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Burberry pripada u kategoriju onih heritage brendova koje je teško voditi jer mu je naslijeđe jako i teško je izraziti potpunu slobodu pod tim okovima. Usudit ćemo se kazati da su najbolje godine ove kuće bile kada je na čelu sjedio Christopher Bailey koji je udahnuo potrebnu dozu modernog duha u uspavanu britansku kuću. Bailey je Burberryju što je Tom Ford bio Gucciju u svojoj eri. Naravno da je pozadinska priča drugačija i da estetike ovih kuća nemaju veze jedna s drugom, ali pričamo o ponovnom rođenju, uzdizanju iz pepela, vraćanju u fokus javnosti. Sve kuće koje nemaju kultni status poput Chanela, Hermesa, Louis Vuittona i Diora, su sklone vrludanju i naglom padu i uzletu.

Burberry je itekako poznat i priznat brend ali se ne može mjeriti s popularnošću Balenciage ili Guccija koji danas vode igru. Riccardo Tisci je malo razdrmao stvari ali ne možemo kazati da se uspio nametnuti i izazvati zanimanje mlađe generacije potrošača. Sada je industrijom krenula glasina da bi Tisci mogao izgubiti svoju poziciju, a kao potencijalni nasljednik se spominje bivši kreativni direktor Bottege Venete, Daniel Lee.

Podsjetimo se da je Lee otišao iz Bottege Venete jako naglo i da nitko točno ne zna zašto je jako uspješna suradnja prekinuta. Neki su komentirali da je razlog njegov težak karakter i nepoštivanje vlastitog tima suradnika, ali ništa nije službeno potvrđeno. Nisu potvrđene ni glasine da Tisci napušta Burberry, ali vijest je morala doći iz nekog insajderskog kruga i prenijeli su je svi relevantni mediji, što znači da ima neku težinu. Mišljenja smo da bi Daniel Lee bio pravi pogodak za Burberry, pogotovo na azijskom tržištu koje već neko vrijeme trpi velike gubitke i na kojem je Burberry bio jako tražen. Lee ima estetiku koja dobro korespondira sa željama modernog potrošača i ima talent za kreiranje it torbe što je jako važno za popularnost brenda. Ne znamo kako će se ova priča razvijati, ali svakako je pratimo.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: