Način na koji se odijevamo u uredu ovisi o tome na kojem se radnom mjestu nalazite i koliko ono slobode dopušta. No, pravila vezana za uredski look zamagljena su već neko vrijeme, a u igru ulaze nove siluete, odvažniji krojevi i veća sloboda prilikom odijevanja. Trend corpcore koji će obilježiti i jesen pred nama tu slobodu podiže na veću razinu, ali nemojte misliti da je corpcore trend koji se nosi samo u uredu – njegova glavna svrha je odvesti korporativnu odjeću na ulicu kako bi dobila snažni cool efekt.

Prva pomisao na corpcore je spoj Belle Hadid ili Gisele u filmu Vrag nosi Pradu, koje su postale definicija office sirene izgleda, uz dodatak stila Rachel Green iz Prijatelja. Corpcore je nosivija i šira varijanta već popularnog office sirene trenda.

Sredinom godine Pinterest je objavio podatak da se corpcore chic pretražuje za +950%, a corpcore aktivan je i na modnim pistama u obliku kojeg biste mogli poželjeti nositi – od Bossa koji je ponudio sofisticiranu korporativnu priču, do Miu Miu koji spaja corpcore, estetiku knjižničarke i preppy stil u jedan ekscentričan spoj. Gucci je pod novim kreativnim direktorom krenuo u smjeru koji se naslanja na rafiniranost i pročišćene krojeve, a i ostali brendovi, od Bottega Venete do Helmuta Langa ili Petera Doa nude svoje vizije suvremene korporativne odjeće.
Osim na modnim pistama i društvenim mrežama, fashion CEO već je neko vrijeme popularna uloga u modnim editorijalima velikih magazina – od Kim Kardashian do Julie Fox koja je pozirala za InStyle magazin.


Corpcore možda je trend koji se čini kao estetika koja je prolazna, no vjerujemo da je već sad jedan od utjecajnijih na sceni jer posuđuje elemente različitih stilova. U novim kolekcijama već sada vidimo nastavak dominacije kitten potpetice i slingback cipela u špic, pencil suknje, pinstriped uzorak i stroge krojeve odijela s neobičnim twistom i edgy dojmom.


Temelji se na korporativnim modnim komadima s primjesama grunge ili cyber stila i prisutniji je na ulicama nego u uredu. Korporativna odjeća izlazi iz kancelarije i postaje dio suvremenih, cool i pomaknutih outfita kojima se dekonstruira pojam radne odjeće. Uz to, trend dijelom razbija pojam klasičnog 9-5 radnog vremena i definicije rada u uredu koja je nekada vrijedila. Sa sve većim brojem freelancera i poduzetnika te redefiniranjem radnog vremena, što dolazi s novom generacijom, i radna odjeća premještena je u druge sfere. Pritom izgleda zabavno, kulerski i hladno.


Trebat će vam odjeća u crnim, bijelim, grafitno sivim nijansama, kravata koja se nosi na nekonvencionalan način, ali i oni klasični komadi koji su uvijek dio našeg ormara – oversized sako, dobre hlače na crtu ili pencil suknja. Klasična odijela ili kompleti su dekonstruirani, prisutni su asimetrični krojevi i naglašene siluete. Corpcore predlaže da zaboravite na to da je korporativna odjeća dosadna te da klasične uredske komade uparite na odvažniji način – uz neobične, edgy košulje, bluze od svile s dodatkom čipke ili oversized hlače asimetričnih nogavica ili neočekivanih detalja – pomalo business, ali uvijek seksi.