Je li slavna Coachella postala samo još jedan običan koncert na koji nitko ne želi ići?

Coachella je nekoć bila mjesto na kojem je baš svatko htio biti viđen, a sada jedva prodaju ulaznice. Što se dogodilo?
14.04.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram Coachella
RECOMMENDED

Sjećam se davne 2015. godine kada je apsolutno svaka bitna osoba željela biti viđena na Coachelli. Nagledali smo se VIP narukvica, zlatnih tetovaža, kaubojskih čizama, cvjetnih uzoraka i šešira, a tada je modnu pistu Coachelle predvodila Vanessa Hudgens. Coachella je osim glazbenog festivala, bila i mjesto gdje su se rađali modni trendovi. Te iste 2015. godine, oba festivalska vikenda, uključujući VIP uaznice, rasprodana su u manje od sat vremena. No, danas je stanje malo drugačije.

25. izdanje festivala Coachella je započelo ovaj vikend, no tijekom čitavog tjedna još uvijek su kolale nerasprodane ulaznice za drugi vikend (19.-21. travnja). Ulaznice od 500 američkih dolara preprodaju se na StubHubu za 25 dolara. Za prvi vikend, trebalo je 27 dana da se proda 125 000 ulaznica, dok je prije samo dvije godine trebalo 4 sata da prvi vikend bude rasprodan. Iznimno poražavajući rezultati za jedan od najpoznatijih pustinjskih festivala na svijetu.

Zašto je došlo do naglog pada interesa za Coachellom? Mnogi tvrde da je riječ o slabom glazbenom line upu za 2024. godinu. Lista je predvođena Dojom Cat, Lanom Del Ray, Tylerom, Creatorom te Gwen Stefanom i njezinim bendom No Doubt koji se ponovno okuplja.  Riječ je o izvođačima s A liste, no čini se da publika želi svježa lica. Također, mnogi se žale da su cijene previsoke za ono što se nudi.

Coachella je od festivala postala mjesto za marketing. Coachella je tijekom godina bila domaćin nekim od najopsežnijih marketinških aktivacija u industriji i pretvorila je nišne etikete u Instagram senzacije. Bezbrojni brendovi izdaju “festivalske kolekcije”, s mješavinom novih artikala i odabira prilagođenih Coachelli iz svog inventara. No, Coachella također osjeća promjene u svijetu marketinga,  osebno u načinu na koji influenceri grade i unovčavaju svoje brendove. Brendovi više ne žele plasirati svoje kolekcije kroz prizmu festivala i Instagram objava.

coachella koncert ulaznice
coachella koncert ulaznice

Je li Coachella doista postala nebitna? Možda veteranima i okorjelim sudionicima festivala koji istražuju nove, drugačije i jedinstvene evente. Vjerojatno je nebitna i influencerima koji svoje marketinške  strategije ne usmjeravaju više na trodnevno hodanje po pustinji. No, mnogima je ovo prva godina na prisustvuju Coachelli, a sigurno ćemo se nagledati i mnogih slavnih osoba u publici (Taylor Swift i Travis Kelce su već potvrdili svoj dolazak). Coachella se neće ugasiti, no možda bi za iduću godinu organizatori  trebali razmisliti o inovacijama kako bi festival ponovno digli na broj jedan mjesto na kojem svi žele biti.

coachella koncert ulaznice
SAZNAJ VIŠE: