Sve više luksuznih modnih kuća okreće se ugostiteljstvu, a konglomerat LVMH nije iznimka. No, kada se svi okreću otvaranju kafića, pop-up restorana i barova, LVMH se odlučio na potez koji još nismo vidjeli, kupili su kultni pariški restoran, omiljeno mjesto svih poznatih, restoran Chez l’Ami Louis. Da, LVMH je u svoj portfolio dodao ovaj luksuzni restoran, koji je osim po vrhunskoj hrani, poznat i po svojoj klijenteli.

@beli_eats With prices that are ~2x what you’ll find at the nearest Paris bistro, it’s not surprising that this spot is a bit controversial, but for us, the experience, history, and food were well worth it 📍 L’Amis Louis (Paris, France) parisfood parisbistro frenchbistro parisfoodie parisfood parisfood
♬ original sound – Beli App | Restaurant Lists
Chez l’Ami Louis omiljeni je restoran pariškog 3. arrondissementa, a poznat je po svom šarmantnom uređenju, toploj, obiteljskoj atmosferi i vrhunskoj francuskoj hrani, koja sve goste vodi na prvo gastronomsko putovanje. Osnovan je prije točno 100 godina i ovaj potez LVMH-a je možda najbolji način za proslaviti ovako velik rođendan. Od samog osnivanja vrlo je malo mijenjano u izgledu restorana i baš taj stoljetni, povijesni šarm privlači toliko ljudi, jer vam se čini kao da je on stao u vremenu i transportira vas u 20. godine prošloga stoljeća. Tradicionalna kuhinja i enormne porcije, a i visoke cijene, obilježje su ovog restorana no, mnoge to samo potiče da posjete, jer se radi o uistinu odličnoj kuhinji.
@lifeofgigi__ Paris vlog 🇫🇷✨🫶🏼🍷 paris parisrestaurants chezlamilouis parisbistro
♬ original sound – Gigi
Zašto se LVMH uopće odlučio kupiti Chez l’Ami Louis?
Vrlo jednostavno – materijalno više nije jedini oblik luksuza. Ljudi se danas sve više okreću iskustvima iznad materijalnog i važnije im je dobro luksuzno iskustvo koje će pamtiti čitav život, nego skupa torbica ili par cipela. Naravno, luksuzni modni dodatci, odjeća i obuća, teško da će ikada izgubiti na popularnosti, ali činjenica je da potražnja za luksuznim iskustvima raste, a LVMH je upravo to prepoznao. Ovo je možda jedan od boljih primjera zašto je potrebno osluškivati tržište i pratiti, ali i predvidjeti trendove, te preduhitriti druge i biti među prvima koji odgovore na potrebe tržišta. Ono što iz LVMH obećavaju je da će održati nasljedstvo ovog restorana i da će se pobrinuti da onaj originalan šarm nikada ne nestane.
LVMH jasno obrazlaže kako će jedinstven karakter i obiteljski identitet Chez l’Ami Louis biti očuvan, te da će sve prakse nabave namirnica i pripreme jela ostati iste, jer zbog toga se restoran i proslavio. Također, neće se okrenuti masovnim distributerima namirnica, već će ostati vjerni lokalnim farmerima i poljoprivrednicima s kojima restoran surađuje već godinama. Rijetkost je vidjeti da velika imena poput LVMH uistinu očuvaju tradiciju no, sigurni smo kako će ovo biti jedan od pozitivnih primjera promjene i da će Chez l’Ami Louis ostati onakav kakvog ga ljudi i vole.