Alicia Silverstone vratila se u velikom stilu. Njezin novi film „Reptile“ debitirao je na Netflixu prije par dana, a sada je dobila jednu od najpoželjnijih uloga u svijetu mode – Marc Jacobs kampanju. Slijedeći korake Kim Kardashian i Belle Hadid, Silverstone pozira u Heaven kampanji brenda. Naravno, tu se ne radi samo o kampanji, već su Jacobs i Silverstone odlučili odati počast klasiku „Clueless“ različitim modnim kombinacijama inspiriranih popularnim scenama.


Glumica je prigrlila svoju unutrašnju Cher Horowitz i pozirala u kombinacijama inspiriranim kultnom šopingholičarkom iz 90-ih. Na fotografijama se nekoliko puta pojavljuju legendarne Kiki platforme i dvodijelna kombinacija jednake ružičaste boje inspirirana kopčama na cipelama. Modni dodatak te kombinacije su brojne vrećice u rukama glumice koja izgleda kao da je malo prije prošetala šoping centrom – što nas podsjeća na jednu od najpoznatijih scena iz filma.


Drugi set fotografija uključuje ružičasti džemper uparen s asimetričnom traper suknjom i jednim od najvažnijih detalja koje povezujemo sa Cher Horowitz – fluffy olovkom. Silverstone je svoje fotografije podijelila i na Instagramu uz caption „I’m just a girl in a world… A fun little photoshoot I did for @Heavn by @MarcJacobs.” Ova kampanja nije samo odlično promovirala kolekciju Marca Jacobsa, već nas i vratila u prošlost na najbolji mogući način.