Ako je prošlo ljeto bilo u znaku Barbie ružičaste, ove godine Barbie je zamijenilo razmaženo derište koje voli neonski zelenu boju. Charli XCX izbacila je u lipnju ove godine album Brat i otvorila Brat summer eru. Cover albuma je toliko jednostavan i postao je postao sinonim za Charli ali i cijeli pokret. Na podlozi zelene nijanse, dovoljno iritantne kako biste je zapamtili i kako bi instantno privukla pažnju, napisano je crnim masnim slovima brat.
Charli XCX i brat summer su eksplodirali na društvenim mrežama
Charli je na sceni prisutna već više od desetljeća i pisali smo o njoj nakon što je izdala album, a njime je napravila zaokret i lansirala se među hit izvođače ove godine, poharala je ljestvice i usput iskoristila snagu boje. Zelenu neonsku nijansu učinila je snažnim vizualnim statementom koji je sada trending na društvenim mrežama i predstavlja lifestyle i način prepoznavanja među obožavateljima. Osim što svi slušaju Charli XCX, svi na neki način komponiraju neonski zelenu u make up i modne lookove.
@iblowurmindd BRAT 💚 @Charli XCX #brat #makeup
♬ 360 – Charli xcx
@jesusontour Brat promo is crazy! Seeing brat green everywhere gives me LIFE!!! 🍏 #charlixcx #brat #bratsummer
♬ 365 – Charli xcx
Inače, Charli je za BBC izjavila da, kako biste se odjenuli u skladu s estetikom albuma Brat, treba vam tank top, BIC upaljač i kutija cigareta, a u jednom od podcasta definirala je filozofiju brat energije: „Ona djevojka koja je malo neuredna i koja voli partyjati i možda ponekad kaže glupu stvar. Ona je iskrena, otvorena i promjenjiva“. Daleko od clean girl i pritajenog luksuza koji već neko vrijeme dominiraju feedom – brat pokret je glasan i ne ispričava se zbog toga.


Po Lyst statistici, pretraživanje „slime green“ pojma poraslo je za 17 posto u posljednjih nekoliko tjedana. Baš kao što je Bottega Veneta to napravila sa zelenom, Valentino s ružičastom i Gucci s Ancora crvenom, Charli je preuzela vlasništvo nad ovom nijansom. Na TikToku se nalazi više od 2,6 milijuna objava vezanih za ovu nijansu zelene, album i samu Charli, a glazbenica je izbacila i svoj merch koji dodatno drži momentum oko cijelog trenda. Dio kolekcije dostupan za narudžbu je zelena majica kratkih rukava s natpisom “brat”, bijeli t-shirt sa sloganom “365 party girl” te “I’m your favourite reference”, što je stih iz 360, najpopularnije pjesme s albuma.



Charli nije mogla u bolje vrijeme doći s ovom nijansom jer smo je u tragovima i različitim varijanatama viđali u kolekcijama za ljeto ove godine. Miu Miu, brend koji trenutno drži konce na modnoj sceni u posljednjoj kolekciji donio je lookove koji su iskakali iz mase zbog jarke zelene boje. Gucci je također uz tamnocrvenu koristio neonski zelenu na kompletima i kaputima i to u svakoj kolekciji otkako se kući pridružio Sabato De Sarno, a vidjeli smo zelene trenutke i u Jil Sander kolekciji. Više od same boje, neonska zelena simbol je messy, neopterećenog i drskog stila koji se ne želi uklapati u uobičajeni ciklus trendova.




Živimo brat summer, pitanje je hoće li i vas i u kojoj mjeri povesti opsesija slime green nijansom?