Burgeraj se otvara na novoj lokaciji, a mi smo popričali s vlasnicima

Nakon 10 godina u Preradovićevoj, omiljeni Burgeraj se seli
28.11.2023.
IMAGE SOURCE: Zvonimir Ferina/@nikafae/@burgeraj.zagreb
RECOMMENDED

Kada smo doznali vijest kako kultni burger bar Burgeraj prelazi na novu lokaciju, odmah smo morali saznati o čemu je riječ. Lokal, koji već deset godina posluje u Preradovićevoj seli na novu adresu, Vlaška ulica 35. Novi prostor će biti predivan, a ponuda i dalje jednako dobra s malim novitetima. Što nas sve očekuje na novoj lokaciji i kako će izgledati novi Burgeraj, saznajte u nastavku.

Ideja za Burgeraj rodila se 2010. godine, kao mali intimni projekt dvoje ljudi koji su mislili da su smislili najoriginalniji mogući poslovni plan – craft burgere i craft pive. Naravno, tada nismo očekivali ovakvu ekspanziju burgera, craft pive u Hrvatskoj gotovo da i nisu postojale, a reakcije publike nakon otvorenja 2014. godine bile su neumoljive. Doveli smo smash burgere u Hrvatsku, što je publici tada bila potpuna nepoznanica, točili smo Brooklyn Lager i većina ljudi je mislila da smo pali s Marsa.

Ali, tržište je tada bilo malo, a mi smo imali dovoljno početničkog elana, nošeni adrenalinom i samopouzdanjem bili smo sigurni da radimo dobru stvar. Prostor u Preradovićevoj, dizajn, recepte i procedure smo osmislili sami, uz podršku obitelji i prijatelja, a koliko god da smo emotivno vezani za naš početak, i da znamo da je Burgeraj šarmantan, zaželili smo se nečeg novog. Nova lokacija u Staroj Vlaškoj nudi bolje uvjete, nove prilike i jako smo uzbuđeni što ćemo sebi, našim radnicima i našim gostima malo prodrmati svakodnevicu.

Burgeraj

Najveća inicijalna promjena bit će u dizajnu interijera. Putovanja u Aziju su obilježila naših prethodnih nekoliko godina, a utjecaje i ljubav prema tropskoj klimi i vegetaciji ćemo dijelom prenijeti i tamo. Neke glavne komade iz Preradovićeve, kao što su mural Jelene Bando, replika njujorške klupe iz podzemne željeznice, grafike Yoshitoma Nare i većinu inventara nosimo sa sobom, tako da naši nostalgični gosti neće biti jako zakinuti. S vremenom planiramo osvježiti ponudu, možda i započeti jedan co-branding, ali za sada je u planu samo oprezno i mirno uhodavanje i prilagodba novim okolnostima.

Trenutno uopće ne znamo kako će funkcionirati situacija u kojoj narudžbe ne pišemo na papiriće i ne dovikujemo ekipi u kuhinji da Jura sa stola br. 4 ne želi cherry rajčice u Pepper Jamu. Ne sumnjamo da će proces prilagodbe biti opterećen pogreškama i nesnalaženjima, ali vjerujemo da će naši gosti, kao i uvijek do sada, imati strpljenja s nama i pomoći nam da taj proces prođemo što bezbolnije.

Bez obzira na poboljšanja koja nas čekaju, mi smo uvijek govorili kako je Burgeraj analogan. Vrlo smo old school i planiramo zadržati što više te neposredne interakcije s gostima. Uz sjajan proizvod, odnos koji već godinama gradimo s našim gostima jedna je od točaka diferencijacije Burgeraja od ostalih mjesta i to apsolutno ne planiramo izgubiti.

Burgeraj

Da, ovolika zasićenost tržišta burgerima je nešto što definitivno nismo očekivali. Moramo priznati da je to u početku bilo zastrašujuće, kad znate da se svako malo na tržištu pojavi konkurencija ili s velikim kapitalom ili s ljudima iz sektora koji su više eksponirani i imaju puno jači potporni sustav od vas. Doduše, svaki taj napadaj panike i egzistencijalnog straha smo preživjeli i s vremenom naučili da stvarno nije važno što se događa oko nas, dok god mi i dalje držimo svoj standard.

Ne znamo što je općenita formula za uspjeh, ali možemo reći da su za uspjeh Burgeraja odgovorni stalan, marljiv i pouzdan tim radnika, tvrdoglava potraga za izvrsnošću, neumorni fokus na ono što radimo i posvećenost na rubu opsesije. Unatoč pritiscima, s menijem nismo puno šarali. Od samog početka imamo 5 hamburgera, i povremeno pokoji specijal, i jedini cilj nam je njihovo kontinuirano usavršavanje. 

Burgeraj

Naravno, ima dosta toga, kao i u svakom poslu. Griješili smo, dopuštali smo si stagnaciju, ulazili u projekte u koje nismo trebali jer su nas koštali i financijski i emocionalno, oduzimali nam jako puno energije i koji su negativno utjecali na svakodnevno poslovanje i na atmosferu u radnom timu. Bilo nam je i teško i nepodnošljivo, da. Ali, ne bismo ništa mijenjali, mislimo da je ključ svakog osobnog i profesionalnog razvoja razumijevanje da su i neuspjesi sastavni dio svakog posla i prilika za učenje. Iz pogrešaka smo jako puno naučili i ta iskustva su nam pomogla da jasnije definiramo naš sustav vrijednosti, da upoznamo naša ograničenja i da vidimo u kojem se pravcu želimo usmjeravati.

Jelovnik nećemo mijenjati, ne želimo previše šokirati naše goste. Vjerujemo da će nam infrastrukturno pojačanje dopustiti da se malo poigramo s ponudom, ali baza uvijek ostaje ista. Naših 5 hamburgera ide s nama.

SAZNAJ VIŠE: