Burberry je vratio svoj kultni bikini iz 2000-ih i svi ga žele nositi

Burberry je ove sezone spojio nostalgiju i suvremeni stil u komad koji bi lako mogao postati najpoželjniji kupaći kostim ljeta
23.05.2025.
IMAGE SOURCE: Instagram @burberry, Burberry
RECOMMENDED

Danas postoji izuzetno velika ponuda kupaćih kostima – toliko da se ponekad čini kao da je svaki drugi brend, ako ne i influencerica, lansirao vlastitu liniju. Kvaliteta i dizajn pritom se razlikuju, pa se tako već profilirala jasna podjela između brendova koji su s razlogom stekli povjerenje kupaca i onih koji se brzo izgube u masi. No, dizajnerski kupaći kostimi igraju u potpuno drugoj ligi. Njihov fokus nije samo na estetici, već i na nasljeđu, kontekstu i trenutku u kojem postaju prepoznatljiv simbol ljeta.

burberry bikini

Svi se još sjećamo trenutka kad je Chanelov jednodijelni model vladao modnom scenom. Minimalistički, ali upečatljiv, postao je simbol sofisticiranog ljetnog stila – iako ga je bilo gotovo nemoguće nabaviti. Ubrzo je Chanelov tron preuzeo Dior sa svojim vintage modelima prepoznatljivog logotipa, koji su bili obožavani od strane modnih entuzijasta. A sada je došlo vrijeme za novog favorita ljeta, a to je bez imalo sumnje Burberry.

Burberry karirani bikini doživio je povratak

Teško je ne primijetiti promjenu koju je Burberry napravio u posljednjih nekoliko mjeseci. Nakon brisanja profila na društvenim mrežama i lansiranja nove vizualne ere, brend je krenuo u rebrendiranje koje je, sudeći po reakcijama, apsolutno vrijedilo. Estetski ispolirana komunikacija, povratak arhivskih komada poput balonera i fokus na povijesne motive stvorili su savršen temelj za veliki povratak – i to ne bilo kojeg komada, već kariranog bikinija.

rosie huntington

Ovaj kupaći kostim izvorno je nosila Kate Moss u kampanji ranih 2000-ih, a kasnije su ga u svojim ikoničnim momentima nosile i Beyoncé u spotu “’03 Bonnie & Clyde” te Victoria Beckham, koja ga je stilizirala uz odgovarajuću bandanu. Taj bikini nije bio samo još jedan komad odjeće – postao je simbol pop kulture svog vremena. S obzirom na sveopću Y2K nostalgiju, njegov povratak na scenu čini se gotovo neizbježnim.

Popularnost Burberry kariranih bikinija nadovezuje se na povratak njihova prepoznatljivog uzorka, koji je bez loga ili natpisa dovoljno jak da bude prepoznat. Novi modeli dolaze u neutralnim tonovima, diskretni su i vizualno povezani s estetikom tihog luksuza, a istovremeno nose dozu nostalgije za početkom 2000-ih. Još važnije, brend je ovaj povratak utemeljio na konkretnoj povezanosti s pop kulturom. Nije slučajno da su upravo ovi modeli   postali viralni – Tate McRae nosila je metalik verziju na odmoru, a Rosie Huntington-Whiteley podsjetila je na njihovu suptilnu eleganciju objavama na Instagramu. Vizualna prepoznatljivost i emotivna veza s estetikom ranih 2000-ih stvorili su savršenu podlogu za povratak ovog kultnog komada.

tat mcrae burberry

Iako se borba dizajnerskih divova za najpoželjniji kupaći model ljeta obično rastegne tijekom cijele sezone, čini se da je ovog puta pobjednik već poznat. Povratak kariranog kupaćeg bio je jedan od najboljih poteza Burberryja u posljednje vrijeme – i jasno je da se isplatio. Vjerujem da ćemo ovaj kupaći uskoro viđati posvuda, a sviđa mi se što osim klasične karirane verzije iz 2000-ih, brend sada nudi i nekoliko novih iteracija – od crnog i bijelog modela s kariranim obrubom, pa sve do elegantnih jednodijelnih verzija.

SAZNAJ VIŠE:
Lea Ladišić Marković
| 16.01.2025.
BURO.
| 24.06.2022.