Burberry je u problemima zbog jednog tekućeg pudera

Nova kolekcija tekućih pudera s potpisom kuće Burberry je privukla pažnju inozemnih beauty urednika, ali ne na dobar način
17.03.2023.
IMAGE SOURCE: Burberry
RECOMMENDED

Inkluzivnost je nešto o čemu više ne bismo trebali razgovarati, pogotovo u 2023. godini kada su svi brendovi poduzeli korake da se napokon okrenu u tom smjeru. Mali brendovi su protresli tržište i promijenili pravila igre, a veliki su morali pratiti korake i nekako se prilagoditi novonastaloj situaciji. Ovo posebno vrijedi za beauty industriju koja je doslovno eksplodirala u posljednjih nekoliko godina. Apsolutni game changer u kategoriji make up-a je bila Rihanna sa svojim brendom Fenty Beauty. Prilikom lansiranja brenda Rihanna je izbacila čak 50 različitih nijansi tekućeg pudera i tako u samo jednom potezu promijenila poslovanje kozmetičkih giganata. Nije tajna da beauty kuće nisu imale previše izbora za afroameričku zajednicu, a ovo se posebno odnosi na luksuzne brendove čije su nijanse bile isključivo namijenjene svjetlijim tonovima kože. Ovo je bila direktna poruka da im se ne obraćaju kao ciljanoj potrošačkoj skupini. Ponavljamo, Rihanna je promijenila sve i svi koji su došli iza nje su samo slijedili strategiju koju je postavila. Danas ne možete biti ozbiljan svjetski brend ako niste inkluzivni i ljudi će vas prozvati i uništiti na društvenim mrežama, a ako itko sumnja u moć mase na društvenim mrežama, može se samo osvrnuti na recentne primjere brendova koji su izgubili milijune dolara zbog loših kritika na TikToku i Instagramu.

Sada dolazimo do kuće Burberry koja proživljava modni rebranding s Danielom Leejem na čelu. Burberry ima beauty liniju u sklopu koje su predstavili nove tekuće pudere „Beyond Wear Perfecting“ i to u samo 24 nijanse. Ovo je odmah privuklo pažnju beauty urednika i urednica koji su ih prozvali zbog očitog ignoriranja tamnijih tonova kože: „Ako znate bilo što o tamnoj koži, onda znate da je jako važno da u obzir uzmete podtonove. Kreiranje pudera za tamnu kožu zahtijeva više istraživanja i angažman nekoga tko poznaje tu kožu, ali sasvim je jasno da Burberry nije angažirao nikoga i da im nismo važni kao potrošači“ – napisao je Stixx Mathews.

Pitanje je dana kada će se ova informacija proširiti društvenim mrežama i kada će Burberry morati objaviti neku ispriku jer to je logičan slijed događaja. Svaki drugi tjedan imamo sličnu situaciju i stvarno nam nije jasno kako brendovi ne uče na greškama svojih konkurenata.

SAZNAJ VIŠE: