Kako bi proslavio dolazak prve kolekcije novog kreativnog direktora Daniela Leeja koja će danas biti prikazana na Tjednu mode u Londonu, Burberry je odlučio obojati ulice grada u ikoničnu plavu boju. Inicijativa „Burberry Streets“ započela je preuzimanjem Norman’sa, kafića u sjevernom Londonu poznatom po svojoj britanskoj kuhinji. Norman’s Cafe poziva svoje posjetitelje da na limitirano vrijeme urone među Burberry simbole. Plavi karirani uzorak nalazi se na stolnjacima i zavjesama kafića, a kreiran je i poseban Burberry meni.

@burberry Breakfast. #Burberry at Norman’s, London
♬ original sound – Burberry
Simboli kuće mogu se vidjeti na više lokacija diljem grada. Zastave s novim printom vijore iznad poznate Bond Street na kojima se nalaze plavi vitezovi, a metro stanica je prikladno preimenovana u Burberry Street. Na Piccadillyju se na ekranima vrte video zapisi iz kampanje Zima 2023, a Jubilee i Elizabeth line platforme su također obučene u Burberryjevu viteško plavu boju.

Inicijativa Burberry Streets postat će globalna preuzimajući ulice Seoula i Šangaja u listopadu. Ova inicijativa je također podsjetnik na zaokret brenda otkako je Daniel Lee došao na mjesto kreativnog direktora zamijenivši Riccarda Tiscija. Svoju prvu kolekciju z akuću predstavio je na Tjednu mode u Londonu u veljači, a upravo ta kolekcija sada stiže u trgovine. Njegova druga kolekcija prikazat će se danas.
