Bottega Veneta se vratila na društvene mreže, ali ne na Instagram

U siječnju 2021. godine modnu je publiku poprilično iznenadio potez talijanske kuće Bottega Veneta
24.02.2023.

U jeku popularnosti, dok je Botteginom estetikom još dirigirao kreativni direktor Daniel Lee, brend se iznenada povukao sa svih društvenih mreža brišući službene profile na Instagramu, Facebooku i Twitteru. Neočekivani korak uslijedio je odmah nakon što je Lee predstavio kolekciju za proljeće/ljeto 2021., a koja je bila rezervirana samo za probranu publiku.

https://www.instagram.com/p/CmhT64rKA0y/?hl=en

U vrijeme kada modni brendovi podosta ovise o prisutnosti na društvenim mrežama, obrisati profile na tim platformama čini se kao riskantan, ali i značajan potez. Marketinški gledano, ono što brend time poručuje jest da je toliko popularan da njemu društvene mreže ne trebaju, ili preciznije – da za njega ne vrijede ista pravila kao za druge, “obične” brendove, koji moraju biti stalno prisutni ne bi li privukli pažnju publike. Nakon što je Lee povukao ovaj nesvakidašnji potez, na Instagramu su osvanuli neslužbeni fan profili posvećeni Bottega Veneti, poput super popularnog profila @newbottega koji danas broji 1.2 milijuna followera. No, niti jedan službeni kanal nije postojao.

“Što se tiče digitalne komunikacijske strategije, Bottega ne nestaje s društvenih mreža, već ih samo drugačije koristi. Bottega je odlučila, u skladu sa svojim pozicioniranjem, puno se više osloniti na svoje ambasadore i obožavatelje dajući im materijal da na društvenim mrežama govore u ime brenda, a ne da to brend čini sam”, objasnio je tada CEO grupacije Kering François-Henri Pinault.

https://www.instagram.com/p/CoS36pvOEjb/?hl=en

Dvije godine kasnije, Bottega Veneta se ponovno pridružuje drugim brendovima kako bi svoje kolekcije promovirala putem društvenih mreža. No, ono što je pomalo neobično jest da ta adresa ponovno nije niti Instagram, niti Twitter, niti Facebook. Dok su u tijeku pripreme za nadolazeći Tjedan mode u Milanu, na kojem će kreativni direktor Matthieu Blazy predstaviti kolekciju za jesen/zimu 2023., Bottega Veneta se vratila na Weibo, društvenu mrežu koja je posebno popularna u Kini. Brend je objavio teaser za novu kolekciju, a video je već sada premašio nekoliko milijuna pregleda. Iz stožera brenda u ovom momentu još nije stiglo niti jedno službeno medijsko priopćenje vezano za povratak na društvene mreže, a hoće li nakon kineskog appa uslijediti Instagram, ili možda TikTok, predstoji vidjeti.

https://www.instagram.com/p/CoXQkjhqHTG/?hl=en
SAZNAJ VIŠE: