Od danas možete nabaviti novi Bottega Veneta magazin

Novo izdanje magazina vodi nas na putovanje koje dotiče sva osjetila, a u limitiranim količinama od danas je dostupno u Bottega Veneta buticima.
12.03.2024.
IMAGE SOURCE: Bottega Veneta
RECOMMENDED

Još 2021. godine Bottega Veneta, tada na čelu s Danijelom Leejem, promijenila je pravila igre, nestala s društvenih mreža i izbacila svoj magazin – vizualno atraktivan, ispunjen kampanjama, fotografijama kolekcije i važnim informacijama koje ljubitelja talijanskog brenda mogu zanimati. Praksu je nastavio i dizajner Matthieu Blazy koji sada predstavlja novi magazin, takozvani fanzine, koji otkriva kreativne procese i nadahnuće za kolekciju ljeto 2024.

Set naljepnica u novom Bottega Veneta magazinu

Putovanje na Bottega način

Novi magazin sastoji se od četiri sveska nazvana Volumes, a sadrži vizuale kampanje i lookove s revije za proljeće/ljeto, fotografije s potpisom Aleca Sotha, backstage fotografije, također i zapise s putovanja u obliku bilješki, koje lansiraju čitatelja direktno na snimanje kampanje koje se odvilo u Tokiju.

Set naljepnica u novom Bottega Veneta magazinu

Bottega Veneta magazin

“Kolekcija za ljeto 2024. je odiseja, putovanje obilježeno slobodom i idejom nade. Ono tko si bio, tko bi želio biti i gdje bi želio ići. Novi fanzine dopušta svakom čitatelju da nam se pridruži na tom putovanju te da s nama zamišlja i mašta o avanturama koje se odvijaju bilo gdje u svijetu”, rekao je Blazy. Sjajna je vijest što je fanzine, kao i uvijek, besplatan u Bottega Veneta poslovnicama, a još bolja vijest jest da je sada dostupan na još više lokacije, u 20 trgovina kao i odabranim knjižarama u Milanu, Parizu, Londonu i New Yorku.

Set naljepnica u novom Bottega Veneta magazinu

Ako vam se putuje u Tokio, maštajte o njemu uz Volumes 2 i 3 koji čitatelja vode na inspirativno fizičko kao i zamišljeno putovanje, kroz fotografije i zabilješke s putovanja, a dio magazina čini i set naljepnica s motivima Tokija, vintage tagovi za prtljagu te inspirativne fotografije. Volume 4 sadrži backstage fotografije kampanje iz kojih stoji Soth, prepoznatljiv po on the road estetici.

“U doticaju s Blazyjevim radom, nalazim se u dva svijeta – jedan je fizički, posvećen zanatu i majstorskoj izradi koji dotiče sva osjetila, a onaj drugi je ispunjen snovima i kreativnosti. Moj pristup kampanji bio je isti”, rekao je fotograf. Novi fanzine nalazi se u europskim buticima Bottega Venete od 12. ožujka, nakon čega dolazi u ostale zemlje pa ako ste u blizini Bottega Veneta dućana, trčite, ne hodajte po novi primjerak.

BOTTEGA VENETA
SAZNAJ VIŠE: