Kampanja za Gucci naočale je inspirirana estetikom 50-ih godina i film noirom koji je Eilish savršeno utjelovila. Video prikazuje pjevačicu kako se vozi po brdima Los Angelesa u vintage ružičastom kabrioletu, a u fokusu su oversized crne naočale kvadratnog oblika s Guccijevim zlatnim logotipom. U jednoj od scena vidimo i ružičaste cat eye naočale i 80’s naočale u stilu maske koje su jedan od najpopularnijih modela ove sezone.
Eilish je jedna od Guccijevih ambasadorica već godinama i često nosi njihovu odjeću na crvenom tepihu. Ovo je ujedno jedina kuća za koju je pop diva ozbiljnije vezala i čije je zaštitno lice. Moramo napomenuti da je bez obzira na dugu suradnju, ovo prvi put da je Eilish u Guccijevoj kampanji kao službeno zaštitno lice. Kreativno vodstvo kampanje potpisuje Alessandro Michele, art direkciju Lina Kutsovskaya, a fotografiju Harley Weir.