Mnogi će se sigurno zapitati treba li nam još jedan celebrity beauty brend u moru istih koji niču svaki mjesec? Beyonce se nikada nije previše angažirala oko ekstenzija vlastitog brenda i Ivy Park je bio jedini izlet u te vode (ako izuzmemo House of Dereon koji je vodila njena majka Tina). Beyonce je bila zaštitno lice brenda L’Oreal, ali to je najdalje što je došla u pogledu beauty angažmana. Zašto sad? Pretpostavljamo da je razlog turneja koja je medijski izvanredno popraćena i koja ju je vratila u fokus javnosti nakon duge pauze koju je uzela kako bi se posvetila obitelji i snimanju novog albuma. Zasad se ne zna puno o brendu, ali se naslućuje da će biti orijentiran na njegu kose.
Beyonce je na Instagramu objavila galeriju fotografija i zagonetan caption iz kojeg se može zaključiti da se radi o brendu za njegu kose. Što god je osmislila u tome joj je pomogla njena majka Tina koju je i spomenula u captionu. Zasad nema informacija o točnom datumu izlaska brenda, ali ga očekujemo uskoro. Vjerojatno će izaći ubrzo u jeku svjetske turneje kada su svi zaluđeni s Queen Bey.