TikTok je postao glavna platforma za beauty brendove i promociju njihovih proizvoda kroz prizmu kreiranja mikrotrendova od strane kreatora sadržaja. Prisjetimo se ljetnog trenda „sunset blush“ u kojem je glavnu ulogu imalo e.l.f. tekuće rumenilo. Jer je upravo to rumenilo najbolje za rekreiranje spomenutog looka. Sve vam je jasno, trendovi su kreativni alati s kojima se gura prodaja određenih proizvoda, a beauty industrija u tome prednjači. TikTok sam po sebi utječe na prodaju, a taj se broj povećao nakon što je prošle godine predstavljen TikTok Shop gdje se može direktno kupiti proizvod.
Iako je za mnoge brendove TikTok Shop i dalje enigma, drugi su rano uskočili u taj vlak, prepoznali benefite koje nudi te ga usvojili te tako ostvarili dobru prodaju svojih proizvoda. Tarte Cosmetics je na prvom mjestu najprodavanijeg brenda putem ove platforme s ostvarenih 21,5 milijuna dolara isključivo preko TikToka. Tu zaradu mu je donio njegov best-selling trio: Maracuja Juicy Lip Plump, Tartelette maskara i Fake Awake highlighter za oči. Prihodi od livestream kupnje brenda porasli su više od pet puta tijekom drugog kvartala, prema osnivačici Maureen Kelly.
Na drugom mjestu je holistički brend GuruNanda koji je pravi primjer toga koliko trendovi na TikToku mogu utjecati na stvarnu prodaju proizvoda. Ajurvedska praksa mućkanja jestivih ulja u ustima za poboljšanje daha i oralnog zdravlja doživjela je porast na TikToku 2022. što je dovelo do porasta prodaje GuruNandinog herojskog kokosovog ulja za oralnu higijenu na Amazonu. Brend i dalje vodi veliki posao na Amazonu – prodao je više od 40.000 artikala ulja samo tijekom prošlog mjeseca – a sada posjeduje i trend na TikTok Shopu.
Na popisu najprodavanijih brendova pronašao se i maloprodajni izlog Cocomit Beauty, poznat kao pouzdano mjesto za kupnju K-beauty proizvoda, a najprodavaniji je Beauty of Joseon te njegova krema za zaštitu od sunca. Voljeni brend The Ordinary također se popeo na ljestvici TikTok Shopa sa svojim tonikom za eksfolijaciju sa 7% glikolne kiseline. Taj tonik je brendu donio zaradu od 4,7 milijuna dolara tijekom prve polovice 2024.
Popis 10 najprodavanijih brendova i proizvoda na TikTok Shopu
- Tarte Cosmetics- best-seller trending tri
- GuruNanda- Kokosovo ulje za ispiranje usta
- Wavytalk- Termalna četka za kosu
- The Beachwaver Co.- Rotirajući uvijač za kosu u boji Midnight Rose
- Canvas Beauty Brand- krema za tijelo Body Glaze
- Gopure- Tighten & Lift krema za vrat
- Cocomint Beauty- Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF 50+
- Bitvae- C2 Water Flosser
- The Ordinary- Tonik za eksfolijaciju sa 7% glikolne kiseline
- One/Size Beauty- On ‘Til Dawn matirajući vodootporni sprej za setiranje