SEARCH

Beauty brendovi vraćaju svoje najpopularnije proizvode u prodaju

Beauty brendovi su odlučili staviti pauzu na kreiranje novih proizvoda te lansirati ažurirane verzije voljenih proizvoda iz prošlosti koji se već dugo ne nalaze na policama
31.07.2024.
IMAGE SOURCE: Urban Decay/ MAC Cosmetics/ NARS/ Profimedia
RECOMMENDED

Zaboravite na nove dropove, beauty brendovi su odlučili odmoriti s novim idejama i vratiti u svoje asortimane proizvode koje smo nekoć jako voljeli. Je li nestalo inspiracije ili je val nostalgije za nekim starim vremenima zahvatio beauty industriju? Vratiti proizvode iz svojih kolekcija koji su nekoć bili iznimno hvaljeni, poput ruževa i olovka za usne, mudar je potez s kojim beauty brend podsjeća na svoju dugotrajnost.

Tako je primjerice MAC Cosmetics nedavno vratio osam ukinutih nijansi ruževa za usne, uključujući vrlo tražene nijanse „Fleshpot“ i „Bubbles“. MAC je sinonim za kvalitetne ruževe za usne i nekoć su upravo oni „sjedili“ na usnama najvrućih holivudskih imena 1990-ih.

beauty brendovi lansiranje starih proizvoda

U sličnom smjeru krenuo je i NARS. Ovaj brend je započeo svoje postojanje s kolekcijom od 12 nijansi ruževa koju je u robnoj kući Barney’s lansirao vizažist François Nars 1994. Brzo se proširio, iznjedrivši sada već kultne proizvode poput rumenila ‘Orgasm’ (navodno se jedno prodaje svakih 20 sekundi) i postalo omiljen u Hollywoodu i modnoj industriji. U članku iz 1999. koji dijeli prepoznatljive nijanse ruževa raznih glumica, modela i pjevačica, citirane NARS obožavateljice uključuju Michelle Pfeiffer, Liv Tyler, Karen Elson i Sharon Stone.

Sada, za svoju 30. obljetnicu, NARS izdaje asortiman od 36 ruževa za usne odajući počast prvom lansiranju brenda. Nova kolekcija nema za cilj točno rekreirati izvorne nijanse, kao što je to učinilo lansiranje MAC-a, već odati počast ranim danima postojanja.

beauty brendovi lansiranje starih proizvoda
beauty brendovi lansiranje starih proizvoda

Treći brend koji je odlučio ponovno lansirati svoj stari proizvod je Urban Decay. Njegova Naked paleta sjenila je ugledala svjetlo dana 2018. godine te izazvala veliku pomamu među beauty entuzijastima. Urban Decay Naked je bila „THE paleta sjenila“ te ere, ali samo na limitirano vrijeme. Nakon lansiranja, prodano je više od 30 milijuna paleta i to se prodavala svakih šest sekundi, no zašto je onda potpuno nestala s polica? Jedan od potencijalnih razloga zašto je Urban Decay ukinuo proizvod bio je taj što nije bio veganski i cruelty-free u vrijeme kada je industrija ljepote zajednički ulagala napore da bude što održivija.

Brend je zato sada odlučio lansirati ažuriranu verziju Naked palete koja je ovoga puta veganska i cruelty-free, ima nešto duže ogledalo i sadrži 12 boja sjenila pažljivo usklađenih s originalom. Brend je također poboljšao formule sjenila koja su sada kremastija i lakše se blendaju.

beauty brendovi lansiranje starih proizvoda

Nostalgija za prošlim vremenima je svakako uzela maha, no pametan je potez za beauty brendove svako toliko vratiti proizvod koji je bio standardni korak naše make up rutine. Lansiranje novih proizvoda se svakako može staviti na pauzu i oživjeti stari voljeni proizvod, sada s poboljšanom formulom.

SAZNAJ VIŠE: