Revija je održana jučer, a iz prvog reda su je pratili Kanye West, Alexa Demie, Pharrell, ali ne i glavna ambasadorica brenda Kim Kardashian koja je bila u Italiji na sestrinom vjenčanju. Balenciaga je jedan od najpopularnijih brendova danas i to posebno vrijedi za mlađu generaciju potrošača koji su se pronašli u Demninoj distopijskoj estetici. Svi modeli su nosili bodyje od lateksa s maskama koje su im prekrivale lica te je odjeća stavljena u prvi plan.
Reviju je otvorio sa svojom verzijom „power dressinga“ – jako naglašena ramena i oversized silueta za muškarce i žene. Neki ženski modeli su nas podsjetili na film iz kasnih 80-ih „Working Girl“ s Melanie Griffith. Pritom mislimo na oversized svilene košulje s točkicama s jakim ramenima u kombinaciji s kožnim pencil suknjama. Vidjeli smo i nekoliko fantastičnih kaputa od teksturirane kože i oversized balonera koje bismo sigurno nosili svaki dan.
Potom je došao red na suradnju koju su svi iščekivali. adidas je nedavno napravio suradnju s brendom Gucci koju će kupiti svi koji vole logomaniju i flashy estetiku koju Michele prodaje. Balenciaga je nešto drugo i iako im kritičari vrište da trenirka nije dizajn, vjerujte nam da će Balenciaga rasprodati ovu kolekciju.
Kao i uvijek, oversized silueta je nešto što Demna radi najbolje tako je i u ovoj suradnji napravio klasične adidas trenirke iz 80-ih u oversized formi. Prikazao je i dekonstruirane najlonske parke s prepoznatljive tri crte, duge bomber jakne, hoodie majice, dresove s printom Balenciaga logotipa i dva odlična kaputa na vezanje.
Najveća zvijezda kolekcije su bile tenisice i to Balenciagin najprodavaniji model Triple S koji je dobio prepoznatljive adidas crte kao ukras. Tenisice koštaju 1100 dolara i već su dostupne na Balenciaginoj stranici.