Jako volimo jesen, a vole je i dizajneri jer omogućuje puno više igranja s teksturama i materijalima od ljetnih mjeseci (i proljetnih također). U jesen sve izgleda nekako luksuznije, punije, privlačnije. Ruka nam odmah poleti za svim nijansama kave i čokolade, skrećemo pogled ka svim atraktivnim komadima od kože, cipelama i torbama. U našem presjeku business trenda vladaju monokromatski tonovi crne, bijele, sive, bež i kvalitetni materijali poput vune i kašmira.
Moramo naglasiti da u jesenskom shoppingu treba investirati u dobre materijale. Ljeti vam se može provući neka haljinica koja je od „najlona“, ali jesen i zima su vrijeme modnih investicija jer kad kupujete džemper ili kaput, gledate da vam isti traju barem nekoliko sezona. Time ste i savjesniji prilikom kupnje jer nećete gomilati stvari u ormaru i onda ih bacati nakon jedne sezone nošenja.
U Zaru je prošli tjedan stigla „back to office“ kolekcija i donosi vam sve osnovne komade poslovne garderobe. Pronaći ćete nekoliko dobrih kaputa, haljina, suknji i naravno košulja od popelina. Sigurno je da će kroz koji tjedan doći još komada pa se možete i strpjeti ako želite vidjeti što je Zarin dizajnerski tim pripremio.
Kod dizajnerskih brendova najviše volimo klasičnu eleganciju Khaite NY i Toteme. Khaite je skup brend (čak i za dizajnerske pojmove), ali ih filozofija suptilnog luksuza čini itekako vrijednim ulaganjem. Njihove komade ćete moći nositi i za deset godina jer doista ne ovise o trendu.