Anja Dujaković ima veliku suradnju s brendom iz LA-a: otkrila nam je detalje

Jedna od naših najuspješnijih influencerica osvaja globalnu scenu i trenutno na Revolveu možete kupiti kolekciju s njezinim imenom. Evo što nam je otkrila u razgovoru
12.04.2024.
IMAGE SOURCE: Privatna arhiva
RECOMMENDED

Ne sjećam se točno prije koliko godina sam počela pratiti Anju Dujaković na Instagramu, no znam da je njezin profil imao drugačiji vibe od drugih. Anja je uvijek imala low key pristup, a content koji donosi balans je dobre estetike, ženstvenih outfita i osobnog (i duhovitog) sadržaja. Anja je ujedno jedna od rijetkih s ovih prostora koja je ostvarila ozbiljne inozemne i jako uspješne suradnje – već tri i pol godine surađuje s američkom platformom Revolve na kojoj se nalaze neki od najpoželjnijih modnih brendova, a prije godina dana počela se kuhati suradnja s LA brendom koji je dostupan na Revolveu, Lovers and Friends. Danas, dok vodimo ovaj razgovor, Anja ima kolekciju koja nosi njezino ime i odrađena tri dropa s ovim LA imenom. Razgovarali smo o suradnji, planovima, definiciji uspjeha i influencingu.

Anja Dujaković

Iza tebe je suradnja s brendom Lovers and Friends i globalno poznatim Revolveom. Kako je došlo do kolaboracije?

Surađujem s Revolveom već tri i pol godine, imamo odličan odnos i zahvaljujući njima otvorila su mi se mnoga vrata (posebice jer sam kao Revolve ambasador jedan od njihovih top sellera ). Ponudu za zajedničku kolekciju s brendom Lovers and Friends, koji se prodaje na ovoj platformi, sam dobila prošlog ljeta, dizajneri su mi ponudili svoj dizajn te sam s njima krenula slagati tri kolekcije u srpnju prošle godine.

Lovers and Friends utjelovljuje neodoljivu i nonšalantnu estetiku i duh Los Angelesa. Po kojem ključu si birala komade za kolaboraciju i u kojoj mjeri se estetika brenda poklapa s tvojom?

Naše tri kolekcije predstavljaju moj “dream wardrobe” u kojima prevladavaju neutralni tonovi koje osobno najradije nosim – osim u trećem dropu koji se sastoji od dosta ružičastih kreacija koje prizivaju proljeće. Svaki drop je cjelina za sebe – prvi bih opisala kao bezvremenski, drugi je bio kombinacija basic i par odvažnih metallic komada, a treći drop je vrlo chic i girly! U zadnjem dropu izbacili smo proljetne komade prikladne za svakodnevne stylinge, ali i haljine koje su savršene za posebne prigode.

Anja Dujaković

Snimanje kampanje odrađeno je u Hrvatskoj? Provedi nas backstageom, kako je izgledao cijeli proces?

Svako snimanje je odrađeno u Hrvatskoj, iako smo većinu snimali u studiju, a zadnji drop i kampanju za ožujak smo snimali na mojoj najdražoj plaži Bilotinjak u Ninu. Posljednja kolekcija mi je ujedno najdraža baš kao i samo snimanje kampanje. Iako smo bili jako ograničeni s vremenom i prognoza nas nije baš poslužila (bilo je baš hladno i kišovito), uspjeli smo i na kraju smo jako zadovoljni rezultatom.

@ania_ddd

Volim svoj posao @Revolve #bts

♬ original sound – Ania ddd

Možeš li nam izdvojiti nekoliko omiljenih komada iz kolekcije, u čemu ćeš provesti tople dane?

Stavit ću još jednom naglasak na treću kolekciju – kada su stigli uzorci za treći drop rasplakala sam se od sreće jer je svaki komad bio toliko dobar! Jasmine set i Ula sheer haljina su mi favoriti. Materijali će vas oduševiti, Jasmine set je nešto što možeš iskombinirati za posao, za izlazak, posebnu priliku, uz tenisice… A Ula sheer haljina je quiet luxury piece kojeg ću više nositi na moru. Također, Rin blazer, Savana set i Zaia pulover su definitivno komadi koje najčešće nosim u zadnje vrijeme.

Revolve x Anja Dujaković

Maštaš li o vlastitom modnom brendu? Odnosno, gdje se zamišljaš?

Proteklih godina sam nekoliko puta krenula u realizaciju vlastitog modnog brenda, ali nije ispalo kako sam zamišljala i tu sam stala. Također, dok nisam završila oba fakulteta nisam ni imala puno vremena. Sad kad sam gotova sa studentskim danima vremena i ideja za vlastitu kolekciju ima puno! Na kraju krajeva, suradnja sa svjetskim brendom iz LA-a za mene je i puno veći uspjeh.

Među rijetkim si influencerima s našeg područja koji su ostvarili zavidnu karijeru izvan granica regije. Imam dojam se ljudima i dalje čini da se takve stvari dogode same od sebe – koliko zapravo posla i truda stoji iza brojki na tvojim društvenim mrežama i suradnji kao što je ova s Revolveom?

Jako sam ponosna na činjenicu da sam gotovo jedina iz Hrvatske i susjednih država… Mogu reći da je ulogu odigralo i to što sam nekoliko mjeseci živjela u Londonu. Kroz godine, brendovi su prepoznali autentičnosti i ljubav prema estetici i modi, svidio im se estetičan koncept mog profila te naravno kvaliteta sadržaja kojeg objavljujem.

Anja Dujaković

Influencing je sadašnjost i budućnost marketinga, a content creating i influencer marketing moj su full time job i zahvalna sam i privilegirana da je tako. Sve što radim iziskuje vrijeme, puno planiranja i naravno kreativnosti.

Koliko se influencing kao posao promijenio u posljednjih nekoliko godina? Je li jednostavnije ili teže zadržati i održati povjerenje pratitelja i koliko se content mijenjao?

Potrebno je ići u korak s promjenama i trendovima. Društvene mreže i poslovanje na istima konstantno se mijenjaju, prvenstveno zbog noviteta koji se non-stop pojavljuju, tako da stalno treba biti u toku. U početku je Instagram bio platforma za objavljivanje fotki, a danas su na njemu najpopularniji reelovi (ujedno je to sadržaj kojeg trenutno većina klijenata traži).

Uspješno si i samostalno izgradila svoj imidž i brend. Kako je izgledao taj proces i što je po tebi ključ uspjeha?

Poslovni uspjeh influencera prvenstveno ovisi o njihovoj publici tako da svoj definitivno dugujem mojim pratiteljima. Mislim da se ljudima svidjelo što objavljujem kombinaciju estetičnog (na feedu) i simpatičnog i prirodnog (na storyjima). Dosta se šalim, objavljujem svakodnevni život bez filtera, objavljujem svoju simpatičnu baku koja je hit, ali s druge strane imam super profesionalne videe i fotke.

Mislim da je ključ uspjeha raditi kvalitetan sadržaj i pokazati svoj karakter. Trendovi dolaze i odlaze, a kvaliteta ostaje. Super se inspirirati (ja primjerice obožavam Taniu Sarin, Amy Julliette Lefevre i Jasmine Tookes) ali savjet za sve koji žele uspjeti u ovom poslu je – nemojte previše kopirati. Zgodnih djevojaka s dobrim stilom ima svuda, pokažite malo onoga po čemu ste posebni.

Na Instagramu pratimo fashion sadržaj, a na TikToku pokazuješ svoju duhovitu stranu. Koja platforma je ipak tvoja baza i koja je trenutno, da tako kažem, važnija u smislu businessa?

Ne mogu se odlučiti! I Instagram i TikTok, doduše, puno sam aktivnija na Instagramu.

@ania_ddd

I’m so excited to show you!!! Which one is your favorite 1-5? @Revolve

♬ BODYGUARD – Beyoncé

Od svih ostvarenih, što smatraš najvećim uspjehom?

Za mene je najveći uspjeh to što sam sve ovo počela dok sam studirala paralelno na dva fakulteta… A nakon tog definitivno moje tri kolekcije o kojima smo pričali na početku razgovora. Komadi koji nose ime Anja Dujaković i koji se prodaju na stranici na kojoj kupuju sve it djevojke svijeta je ostvarenje svih mojih snova. A najviše uspjeha postigla sam izvan Hrvatske što mi je oduvijek bio cilj. Bila sam na New York Fashion Weeku, Intimissimi model, a uskoro izlazi i Spring 24 Coachella themed kolekcija jednog velikog brenda čiju smo kampanju također snimali u Hrvatskoj. Kod nas ne radim na puno kolaboracija, jer dosta putujem, ali nadam se da će se ove godine i to promijeniti.

Lovers and Friends kolekcija

Kako se ovih dana opuštaš i što radiš dok si offline?

Vraćam se ovih dana u Hrvatsku jer pripremam Influencer’s sale buvljak koji će se održati u Zagrebu u nedjelju 14. travnja! Veselim se druženju s pratiteljicama na kojem će moći kupiti super komade koji inače nisu dostupni u Zagrebu, po vrlo, vrlo sniženim cijenama. Prošli mjesec mi je bio dosta naporan i ispunjen,  pa se trenutno odmaram kod dečka u Njemačkoj.  

SAZNAJ VIŠE:
BURO.
| 20.11.2020.