Adidas je predstavio novi brend za generaciju Z

Nakon 50 godina Adidas je predstavio novu liniju koja je posvećena trendovima generacije Z, a zaštitno lice je Jenna Ortega
02.02.2023.
IMAGE SOURCE: Adidas

Negdje između Adidas Originals i Performance linija smjestila se nova Adidas linija Sportswear koja korespondira sa stilom generacije Z. Adidas je ovaj launch pripremao 18 mjeseci, a kao odgovor na promjene koje se događaju na tržištu i činjenicu da je lifestyle sektor premašio performance sektor u prodaji. Što su napravili? Kolekciju koja se poigrava s elementima sporta i lifestylea. Kako kažu iz Adidasa: „Gen Z žele komade koje će nositi od bruncha do zračne luke i kolekcija je postavljena na toj ideji“. Ova generacija je isprva zbunila velike kuće koje se na početku nisu najbolje snašle s njima. Beauty industrija je najviše „propatila“ jer su im ispred nosa posao uzimali mali neovisni brendovi koji su stekli veliki following na Instagramu. I veliki modni brendovi su osjetili udarac. Odjednom im je ispred nosa izrasla kompletno nova generacija potrošača o čijim navikama nisu znali puno. Kako? Jer gen Z brzo mijenja preference. Živimo u digitalnom dobu kada svaki trend umre nakon tri tjedna i jako je teško uhvatiti val, a kamoli ga stvarati iz mjeseca u mjesec.

Nike se uspio othrvati ovoj situaciji zahvaljujući kultnim tenisicama i općoj pomami sneaker kulture koja je eksplodirala. Neki dan smo pisali da brend Jordan zaradi 3 milijuna dolara u samo pet sati. Upravo je Jordan najpopularniji lifestyle/sportski brend obuće na svijetu i najveći razlog zašto je Nike omiljeni brend na svijetu.

Adidas je za veliko predstavljanje odabrao omiljenu mladu glumicu Jennu Ortegu koju smo gledali u mega popularnoj seriji Wednesday. Uz Ortegu, u kampanji se pojavljuje i korejski nogometaš Son Heung-min. Kolekcija će imati globalno lansiranje sljedeći tjedan.

SAZNAJ VIŠE: