Herman Miller svake godine predstavi odličnu kolekciju postera, a ni 2024. godina se ne čini kao da će biti loša. Započeli su ju impozantnim predstavljanjem čak pet klasičnih dizajna iz svoje vrlo bogate arhive. Jedan od prošlogodišnjih dizajna koji je nas oduševio je Watermelon Picnic Poster koji je originalno izradio Steve Frykholm u 1971. godini za ljetni piknik koji je Herman Miller održavao za svoje zaposlenike.
Ovogodišnja ponuda sadrži sve od naslovnica brošura iz 60-ih, pa do informativnih grafika stvorenih za Herman Miller izložbeni prostor u 80-ima, ako ćemo gledati kronološki, prvi dizajn iz nove ponude djelo je dizajnera Tomoko Mihoa. Tomoko Miho je od 1960. do 1962. godine radio u uredu Georga Nelsona, za Herman Miller je dizajnirao cjenike i brošure, a ove naslovnice koje sadrže ljubičaste, plave i zelene kombinacije i suptilan logo Herman Miller savršeni su dodatak za svaki ured.
Poster Ideas Linde Powell napravljen je 1978. godine, te je izvorno bio naslovnica jednog broja Ideas Magazine, Herman Miller publikacije koja je izlazila četiri puta godišnje i isticala je korisnike proizvoda tvrtke. To izdanje Ideas Magazine je bilo posvećeno istraživanju promjena u poslovanju u 70-ima, te je to razdoblje vrlo značajno jer se pojam stagflacija tada prvi put spominje.
Iste godine je napravljen dizajn Action Office 2 Johna Masseya koji je bio način odavanja počasti dizajneru koji je pomogao uspostaviti veći dio korporativnog identiteta Herman Millera s vrlo odlučnim, ali razigranim dizajnima. Baš zbog toga ovaj poster ima distinktivne geometrijske linije, ali i zaobljene krivulje vedrih boja.
Predzadnji dizajn koji je predstavljen je Wilkes Modular Sofa Group Poster Barbare Loveland iz 1981. godine koji je napravljen u sklopu internog Herman Miller projekta The Big Book, serije 44 postera koji su visjeli u izložbenim prostorima brenda kako bi prikazali opsežnu ponudu tvrtke. Chadwik Modular Seating Poster Stevea Frykholma iz iste godine pokazuje kreativnost i raznolike mogućnosti kauča i fotelja koje promovira u svom crno-bijelom dizajnu.
Svi dizajneri čiji će posteri i dizajni biti u prodaji ove godine imali su vrlo važnu ulogu u stvaranju vizualnog identiteta brenda kojeg danas poznajemo. Za svaki brend je vizualni identitet jedna od važnijih stavki uspješnog poslovanja, a Herman Miller je zasigurno jedan od najviše prepoznatljivih brendova po svojim vizualima i dizajnu.