5 modnih imena u usponu na koja treba obratiti pažnju

Donosimo listu novih brendova kojima predviđamo veliki uspjeh u 2023. godinu. Saznajte o kome se radi i možda otkrijete svog novog favorita
30.12.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Iako su nam društvene mreže približile modni svijet više nego li ikad prije u povijesti, ponekad se čini da je od silne buke teško razabrati glasove. Bezbroj je modnih brendova, što starih i dobro poznatih, što onih novih koji se još bore za svoj komadić modnog neba, a svi egzistiraju u istoj modnoj areni u nastojanju da privuku publiku i da tu pažnju zadrže. No u tom prebukiranom virtualnom žrvnju, dizajnerima se teško istaknuti i biti primijećen, a konzumentu mode pronaći nešto što vrijedi i korelira s njegovom estetikom i potrebama. Baš zato, izdvojili smo pet modnih brendova u usponu koji svakako zaslužuju da se na njihov rad obrati pažnja. 

Veldon Salim

Želja da se okuša u svijetu modnog dizajna Veldona Salima odvela je na put iz rodne Jakarte u London na prestižni Central Saint Martins. Salim je vrlo brzo privukao pažnju svojim neobičnim pristupom pletivu koje u njegovoj izvedbi djeluje nevjerojatno prozračno, delikatno i profinjeno. Salim je u svom radu prvenstveno fokusiran na eksperimentiranje teksturama i siluetama, najčešće u pastelnim nježnim nijansama što njegovoj odjeći daje dašak senzualnosti i romantike. Dosad je stažirao u različitim modnim brendovima kao što su Ports 1961, Erdem i Self-Portrait, a mladi indonezijski dizajner zapeo je za oko i britanskom Vogueu koji ga je uvrstio na listu dizajnera u usponu koji zaslužuju “eksplodirati u 2023. godini”.

Fforme

Fforme je mladi modni brend koji su pokrenule dizajnerice Laura Vazquez i Nina Khosla, a koji je svoj debi doživio na Tjednu mode u New Yorku. 

Fforme je fokusiran na ono što se naziva “tihi luksuz”, estetika je minimalistička i suptilna, bez suvišnih detalja, koncentrirana na savršeno razrađene krojeve i kvalitetu svakom segmentu, od izrade do materijala. Dostojan nasljednik brenda The Row, Fforme trenutno u ponudi imaju outwear odjeću, ready-to-wear liniju i liniju pletiva, a čitava ponuda brenda sastavljena je od komada koji izgledaju bezvremenski i koji su kreirani da traju, bez obzira na hirovitost modnih trendova. Savršeni za građenje capsule garderobe.

LÙCHEN

Lùchen je modni brend u usponu koji je zaživio tek 2021. godine, a u New Yorku ga je pokrenula talentirana mlada dizajnerica Lu Chen. Inspirirana modnim genijima Martinom Margielom i Ann Demeulemeester, Lu Chen je svoj brend počela graditi upravo na zanimljivim strukturama, dizajnu koji djeluje vrlo arty i nadrealno te na momente, zbog grubih poruba, pomalo nedovršeno.

Chen je diplomirala na Parsonsu, a modnoj se publici sa svojom debitantskom kolekcijom predstavila na Tjednu mode u New Yorku u rujnu 2022. godine i to bez imalo okolišanja oko smjera kojim želi ići.

Nadine Mos

Rođena u Kuvajtu i odrasla u Dubaiju, dizajnerica egipatskih korijena Nadine Mosallam nebrušeni je modni dijamant i pravi apologet održive mode. Nakon što je stažirala u brendovima kao što su  Vejas i Wales Bonner, a tijekom samog početka COVID pandemije, odselila je ocu u Toronto.

Viza za boravak u Ujedinjenom Kraljevstvu joj je istekla, a sna da postane modna dizajnerica gotovo se odrekla. Sve dok jednog dana, nakon šest mjeseci, nije odlučila iskoristiti deset metara tkanine s kojom je putovala.

Bez ikakvih očekivanja, izradila je samoj sebi ljetnu haljinu, a na nagovor prijatelja podijelila ju je na Instagramu. Na sveopće iznenađenje, sve što je objavila rasprodalo se u par minuta. Danas u Londonu ima svoj modni studio pod imenom Nadine Mos.

ASHLYN

Ashlynn Park japanska je dizajnerica koju možda više ne bismo trebali uvrštavati u kategoriju "mladih dizajnera", no njezin brend svakako je novo ime na modnoj karti. Park ga je pokrenula 2020. godine nakon što je deset godina vrijedno brusila zanat i skupljala iskustvo. 

Studirala je na prestižnim institutima u rodnom Seulu, a potom i u Tokiju, još 2008. dobila je prestižnu japansku modnu nagradu SO-EN, a nakon što je radila u timu Yohjija Yamamotoa 2011. godine preselila je u New York i pridružila se Alexanderu Wangu. Prije nego se odvažila pokrenuti vlastiti brend radila je uz Rafa Simonsa dok je bio kreativni direktor brenda Calvin Klein. Njezin brend ASHLYN fokusiran je na eksperimentiranje siluetom i dekonstrukciju, a ono za što se posebno zalaže je zero waste pristup.

SAZNAJ VIŠE: