Hit europske ljetne destinacije preplavit će luksuzni pop-up resorti

Na mapi modnih brendova i ove godine se nalaze probrane hot ljetne destinacije. Koja su mjesta na kojima se želite naći ove godine?
09.06.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram @jacquemus @illricciocapri @albertaferreti
RECOMMENDED

Ako još uvijek nemate planove za ljeto, što čekate? Topli zrak posljednjih dana daje naslutiti da je ljeto iza ugla, a znaju to i modni brendovi koji su se već spakirali i pronašli luksuzne ljetne destinacije koje će na nekoliko mjeseci postati brendirano mjesto stila, mode i svake vrste užitka.

Otvaranje pop-up butika, restorana, barova i brendiranih plaža nije ništa novo – odavno su čelnici modnih brendova shvatili da je ovo savršeni način kako klijentima pružiti dodatno ekskluzivno lifestyle iskustvo kao nastavak brenda i klasične ponude odjeće. Brendirane ležaljke, suncobrani, estetski usklađeni detalji koji su preslika nekog modnog brenda za klijente su iskustvo s kojim se dodatno povezuju s kućom. Oni koji si ne mogu priuštiti njihove komade barem će na trenutak u njihovim ležaljkama postati dijelom tog svijeta, ali većina onih koji odmaraju na brendiranoj plaži uz signature koktel vjerojatno će s nje otići s novom torbom ili nekim drugim komadom u ruci – osobito jer ovakvi modni resorti nude limitirane i summer edition komade koji nisu nužno dostupni u klasičnim buticima

Dobar posao na europskoj obali

Dior i Louis Vuitton su maheri kada su dodatna lifestyle iskustva u pitanju. Prošle godine, najtraženije destinacije su bile Saint Tropez na francuskoj rivijeri, Amalfi obala i Mykonos. Uz LV i Dior, svoje pop-up butike imali su Valentino, Gucci, Chanel, Nanushka, Loro Piana i Jacquemus. I čini se da će ova praksa ostati stalan dio poslovanja brenda, osobito nakon pandemije kada su svi poželjeli slobodno putovati na najlejpše destinacije diljem svijeta. Nekoliko sezona aktualan je trend european summer kojeg ste možda primijetili na TikToku, a koji romantizira ljetovanje u Italiji, Grčkoj ili Francuskoj. Savršen timing za sve luksuzne kuće koje pozvaju svoje klijente na savršeno ljetovanje u Europi.

Jacquemus i ove godine ne gubi vrijeme – Simon Porte Jacquemus nema konkurenciju kada je marketing u pitanju, za ljeto 2024. izabrao je Saint Tropez kao cool mjesto ljetovanja, što je nizom jako estetski usklađenih videa najavio na Instagramu. Luskuzna ljetna destinacija na obali Francuske dobila je stylish pojačanje u vidu Jacquemus plaže (prepoznat ćete je po nizu žutih suncobrana), Jacquemus restoran (sa stolicama istog uzorka), a tu je i novi butik u kojem možete obaviti shopping.

Zaokruženo iskustvo i sve smješteno na jednom mjestu – ljeto na Jacquemus način uvijek zvuči kao poslastica. Ako vas put neće odnijeti prema Saint Tropezu, ne brinite, otvorio je novi butik na Capriju. koji nudi jednako luksuzno iskustvo.

ljetne destinacije
ljetne destinacije

Prvi puta se ovoj igri pridružuje i Alberta Ferreti. Brend do sada nije toliko pratio trend otvaranja luksuznih ljetnih resort i pop-up destinacija, ali za 60. obljetnicu hotela de Mar Gran Meliá koji se nalazi na Malorci, Alberta Ferreti dio svog talijanskog šarma donosi u Španjolsku. Vanjski dio hotela, prostor oko bazena te bar i restoran dobili su Alberta Ferreti makeover kroz baldahine, jastuke, navlake na ležaljkama i suncobrane. Ferreti je uređenju pristupila suptilno i elegantno kako bi dizajn ostao u sinergiji s prirodom. Dizajnerica ističe da nikada nije intenzivno koristila grafičke uzorke niti logo te da je ključno u ovoj priči naglasiti identitet lokacije i proslaviti ljepotu prirode u kojoj se hotel nalazi.

Ne paze svi toliko da logo ostane suptilan, dapače. Pogledajte Dior resorte i sve će vam biti jasno. Istovremeno, Diorovi pop-up destinacije su među najpoznatijima i najpopularnijima, a mediteranski dizajn, uzorci i boje poput plave ili crvene savršen su materijal za Instagram feed ili TikTok. S brojnim resort i pop up lokacijama diljem svijeta, ekskluzivno se (i tradicionalno) otvara sljedeća na Capriju. Luksuza Dioriviera je pop-up butik i nalazi se u sklopu najekskluzivnijeg restorana i bara, samo za birane klijentele – Il Riccio.

Ovo je četvrta godina za redom da Dior i Il Riccio žive u skladnoj sinergiji i svim posjetiteljima ljeti pružaju najbolje od hedonističkih užitaka. Louis Vuitton se vraća u Saint Tropez, a Cult Gaia i Tommy Hilfiger otvaraju butike na Mykonosu, što ovaj grčki otok i ove godine stavlja na mapu najhot destinacija na kojima se možete naći ovoga ljeta. Koju lokaciju za putovanje stavljate na wishlistu?

SAZNAJ VIŠE:
Lucija Vogrinc
| 11.08.2022.